Home / semasa / Zara sakit aplistik animia -Sejenis sumsum tulang tak berfungsi

Zara sakit aplistik animia -Sejenis sumsum tulang tak berfungsi

 

Zara sakit aplistik animia -Sejenis sumsum tulang tak berfungsi

 

Ya Allah.. Prinz Firusi merayu sangat3 semua rakyat Malaysia, kalau nak hulur bantu RM10 pun tak mampu, sekurang2nya bantu #LIKE & #SHARE sebarkan..
mungkin dapat sampai kepada yang boleh hulurkan bantuan kewangan.. hari ni hari susah diorang.. 😓😥😢😢😢

“Saya Tk pandai nk mula mcm mana nk bicara macm mana
Hanya luahan hati seorang ibu

Nur Syifa Zara permata hati umi
Kaulah kekuatan umi
Kalau lah semangat umi”

Sapa pecya anak umi yg comel hidap penyakit aplastik anemia
Sejenis penyakit sumsum tulang tak berfungsi untuk menghasilkan darah sendri

Setiap kali sicomel ini sakit atau lemah
Dia akan panggil umi”

“Umi tolong Zara umi”
Tolong pelok Zara
Zara sakit”
Yaallh sayu hati ini hiba persan dalam pelokan Zara akan tenang

Tapi hati umi tak tenang sayang tak kuat umi rasa
Tapi umi kena kuat demi anak umi”

4thun lepas umi tak ada anak
Allah pertemukan kita
Dengan kasih sayang
Kau membesar betapa bhgia nya saat itu”
“Dan saat bahagia bila
Allah hantr kan khabar yg umi hamil
Ya-Allah sekian lama menanti Ahir nya tercapai jua”

Tapi kegembiraan
Ini hanya seketika
Allahuakbar
Allah uji umi
Dengan khabar sakit anak umi bolh bawak maut”

Ya-Allah ujian apa kah ini?
Baru doktor kata kan umi risiko hamil di usia 40
Dengan darah tinggi lagi”
Ini pulak Zara sakit tenat?
3yawa di hujung tanduk

Zara sakit aplistik animia
Sejenis sumsum tulang tak berfungsi
Seolah kilang darah dah tutup
Zara senang dijankiti
Atau jatuh sakit Ara tak ada darah pulih”

Badan Zara senang lebam senang berdarah
Dan drah yg susah untuk berhenti
Zara tak ada darah peltle

Yg paling umi risau bila Zara jatuh paling takut pendrahan dalaman
Atau pndrhan otk
Ini yg paling umi takut

Umi akan pasti kan Zara cek atau tambah darah setiap minggu

Walau minggu ni umi dah pecah tabung untuk tambang greb bawak anak umi ke PPUM
Abah sakit minggu ni abah kena serang asma
Kita tak bolh naik motor kena naik Greb
Tapi umi tak ada duit
Nasib umi ada tabung duit syiling dapt LA buat tambang Greb

Umi bersalin dengan selamat walau pun czer
Walau pun berpantang dekat wad menjaga Zara
Pantang umi entah kemana
Adik pun ikut jaga kakak dekat wad
Masa di usia adik baru semingu adik dah tidur atas semin kat wad jaga kakak

Saya tak kerja saya kena jaga Zara sepenuh masa

Kmi dapat bantuan dri zakat 2017
3000 setahun zakat bayar ke hospital kos tambh drah

2018 kami tak DPT apa² bantuan dri zakat

DN kami dapt bantuan hosptl PPUM untuk ringan kan bill Zara

Kos ulang alik naik Greb ke hosptl
Kos² yg terpaksa bli obt kt farmasi luar
Itu kena cri sendiri

Dengan hanya suami yg berkerja kilang menang tak cukup
Itu LA untuk rumah sewa
Untuk obat pemps dan dan susu zara

Kalau nak berjimat
Kami akan bangun pukul
4pagi ke ppum
Berasak dengan baby naik motor

Kemudian suami ke Shah alam sambung kerja
Kami tak ada Kerta
Hanya motor itu lah kaki kami

Umi tolak ketepi malu umi
Umi minta bantuan
Dan sumbangan orang ramai untuk ringan kan beban kami

Umi nk kerja nk menjahit
Tapi umi tak ada misin jahit

Masa susah kami jual semua barng yg mana bolh jual untuk menampung kos² rawatan

Pada sapa yg ingin
Bagi bantuan ringan kan beban kami
Salur kan bantuan anda ke

5122 1331 9167
(Maybank)
1622722884555
(Maybank)
mohammad zamri khalid

4573605105
Publick bank
Mohammad Zamri Khalid

Maklumat lengkap
Bolh hubungi umi Zara
0182775337″

Fb: Nur sz

PERHATIAN :

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!