Home / pelik / Ya Allah. Detik-detik Menyeramkan Budak Kecil Diculik Syaitan Dirakam CCTV. Sukar untuk dijelaskan!

Ya Allah. Detik-detik Menyeramkan Budak Kecil Diculik Syaitan Dirakam CCTV. Sukar untuk dijelaskan!

Ya Allah. Detik-detik Menyeramkan Budak Kecil Diculik Syaitan Dirakam CCTV. Sukar untuk dijelaskan!
Ya Allah. Detik-detik Menyeramkan Budak Kecil Diculik Syaitan Dirakam CCTV. Sukar untuk dijelaskan!

Detik-Detik Menyeramkan Budak Kecil Diculik Syaitan Dirakam CCTV. Sukar Untuk Dijelaskan!

SILA SCROLL TERUS KE BAWAH UNTUK MENONTON VIDEONYA JIKA ANDA TIADA MASA UNTUK MEMBACA

Paparan dalam video kali ini agak menyeramkan.Tidak dapat dpastikan di mana kejadian pelik ini berlaku.Namun tidak kira di mana ia berlaku, persoalannya apa yang sebenarnya terjadi.

Kelihatan seorang budak kecil dalam lingkungan umur 2-4 tahun yang ditinggalkan bermain sendirian di dalam bilik. Budak itu sedang meniarap di atas lantai di tepi sebuah katil sambil kelihatanya seperti menyanyi-nyanyi.

Di dalam bilik itu terdapat CCTV yang dipasang ibu bapanya untuk memantau pergerakan anaknya itu.

Namun sedang asyik bermain sendirian,tidak semena-mena tiba-tiba ternampak satu huluran tangan hitam yang berkuku panjang keluar perlahan dari bawah katil di tepinya dan menarik kanak kanak itu dengan rakus dan kasar masuk ke bawah katil.

Tidak mungkin ada ibu bapa yang mahu berguarau dengan anak kecilnya dengan sebegitu kasar.Perkara itu agak mustahil.Justeru, apa sebenarnya yang terjadi dan siapakah pemilik tangan hitam berkuku panjang itu?

Persoalan itu masih belum dapat dijelaskan sehingga kini.Malah ibu bapa kanak kanak itu juga masih kebingungan mencari jawapanya.Ini membuatkan mereka merasa takut dan risau untuk meningglkan anak mereka sendirian lagi walau pun untuk seketika.

Walau apa pun pandangan kita, kita perlu akui bahawa jin dan syaitan itu benar-benar wujud.Tapi yang lebih berkuasa sudah tentu Allah Yang Maha Esa.Wallahualam.
Sila tonton video:

KECOH DI KLIA APABILA SATU PERSEMBAHAN ULEK MAYANG SEMPENA PROMOSI TAHUN MELAWAT TERENGGANU BERAKHIR DENGAN TRAGEDI

Ya Allah. Detik-detik Menyeramkan Budak Kecil Diculik Syaitan Dirakam CCTV. Sukar untuk dijelaskan!

Kalau korang tak tahu Ulek Mayang ni adalah tarian tradisional berasal dari Terengganu. Dulu-dulu dorang guna lagu ni sebagai iringan kepada tarian yang dipersembahkan untuk memuja semangat laut.

Uniknya lagu Ulek Mayang ni sebab dia selalu dikaitkan dengan elemen mistik dan menyeramkan. Korang kalau dengar je dendangan lagu Ulek Mayang ni kadang-kadang boleh meremang bulu roma! Uishhhh

Ya Allah. Detik-detik Menyeramkan Budak Kecil Diculik Syaitan Dirakam CCTV. Sukar untuk dijelaskan!

Semalam, kecoh di KLIA apabila satu persembahan Ulek Mayang sempena promosi Tahun Melawat Terengganu berakhir dengan tragedi sebab tiba-tiba berlaku kejadian histeria.

Melalui video yang dikongsi oleh salah sorang individu di Twitter, korang dapat tengok masa penari tu tengah menari, tiba-tiba sorang individu melompat naik atas stage. Dia ikut menari dan kemudian bergelut dengan penari kat atas tu! Seram weh!

Lepas tu, seorang wanita kat bahagian penonton pulak jatuh terjelepuk dan mula menjerit. Terus je ramai yang bantu cuba tenangkan dia. Tapi memang payah sebab dia meronta-ronta dengan ganas. Naik bulu roma weh!

Ramai jugak netizen yang menambah dan menceritakan pengalaman seram dorang mengenai Ulek Mayang. Betul lah lagu ni memang dihantui.

Ya Allah. Detik-detik Menyeramkan Budak Kecil Diculik Syaitan Dirakam CCTV. Sukar untuk dijelaskan!

Sumber: Twitter

Ada pulak beberapa netizen yang komen cakap yang benda ni sebenarnya semua flash mob je. Laa macam tu pulak??

Ya Allah. Detik-detik Menyeramkan Budak Kecil Diculik Syaitan Dirakam CCTV. Sukar untuk dijelaskan!

Sumber: Twitter

Tak dapat dipastikan sama ada benda ni just lakonan je ataupun memang benar-benar terjadi. Tapi yang pastinya memang naik bulu roma bila tengok video tu.

Sumber: The Vocket/ www.infodonia.club/

PERHATIAN :

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!