Home / kisah / Ya aku ngaku dulu aku geng kunyit..Aku tak tahan kapel dengan pondan bila cemburu kerap belasah aku..

Ya aku ngaku dulu aku geng kunyit..Aku tak tahan kapel dengan pondan bila cemburu kerap belasah aku..

Aku lelaki min.. Dulu aku kapel dengan pondan memang lawa.. Ya aku ngaku dulu aku geng kunyit.. Kemudian terjebak ngan pondan.. Aku tak tahan kapel dengan pondan bila cemburu kerap belasah aku.. Aku insaf aku kapel dengan perempuan sekarang ni, tapi aku besalah nk teruskan hubungan sebab pmpn ni baik sangat sembahyang tak tinggal jaga aurat..lemah lmbut

 

 

video hiasan

Aku memang tak sesuai untuk dia aku takut dia tak bahagia dengan aku dan aku belum berterus terang dengan dia tambahan sekarang ex pondan selalu dok call nak cari aku balik.. Sejujurnya aku memang sudah tidak ada hati lagi untuk menjadi songsang.. Perlu kah aku berterus terang? Atau patut kah aku tinggalkan dia utk mndpt yg lebih baik dari aku?

respon fb

Zakiahz Azzamira Mira Allah jumpa awak Pada perempuan tu, ada hikmahnya.. Allah tu maha adil..
nak dipendamkan memakan diri.. Nak diluahkan tkt nanti ditinggalkan…awak fikir la apa yg Terbaikk. Kpptsan ada ditgn awak..✌️

Aayu Mie Ko nih prempuan punya la belambak pondan jgak ko plih dh knpa..skrg ko dh bcnta dgn prmpuan trus kn lah xpyh nk 00kmbali k jln sonsang ko..allah dh tnjuk jln tuk ko brubah dia dh bg sorang prmpuan y baek tuk ko kluar dri dunia sonsang ko..truskn lah pjuangan ko tuk lari dunia kunyit ko..

Firdaus Messi Lc Benda yg da lepas jangan timbul kan balik bro. Tuhan da gerak kan hati ko untuk berubah tu, so terus kan je la. Jangan sesekali nak patah balik ke lembah hina tu. Kalau betul ko da berubah, ko x perlu nak bukak aib kisah lama. Mula kan hidup baru. Aku rasa girl tu sebaik2 perempuan yg ko jumpa, mybe dia ar takdir jodoh ko yg tuhan tentu kan. Ko tolak dia lepasni ko x jumpa lagi perempuan lain yg baik macamtu. Silap2 lubang kunyit balik ko tejebak. Kahkah.
#KoJangangAddAkuPulak #KoAddAkuBlockHanatt #SeramSejuk

Aininurliana Norizan Allah hantar dia utk kau berubah. Bukan utk kau teruskan perbuatan keji kau tu. Nasiblah kalau dia terima kau tu kira beruntung sgt2. Terus terang. Jgn ulangi lagi.

Tulip Putih Teruskan je hubungan tu..Allah dh kirim kn jodoh yg baik tu sebenarnya Allah nk kirim hidayah.supaya ko terus istiqomah ke jalan Allah dgn jodoh yg baik tu.teruskn kehidupan yg baru dan baik dgn bakal isteri tu.aku doakan ko bahagia bro jgn sia2 kn peluang Allah dh bg ni

Ery Alberto Bila Allah memberi kita pasangan yg terlalu baik, itu kerana Allah mahu kita berubah menjadi yg lebih baik… walaupun, di suatu titik kita harus berpisah, jadikan perpisahan itu kamu sudah menjadi yg lebih baik sebelum berjumpa pasangan dunia akhirat..

Berubah lah kerana Allah. Insya-Allah Allah permudahkan urusan hidup kamu.

PERHATIAN :

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!