Home / semasa / Wang tunai RM100K dan sebiji Rumah untuk suami orang yang sanggup berkahwin dengan saya

Wang tunai RM100K dan sebiji Rumah untuk suami orang yang sanggup berkahwin dengan saya

Jika sebelum ini Siti Amiza telah mempromosikan dirinya untuk mencari calon suami yang boleh membimbingnya ke jalan yang lurus tidak menemui hasil tetapi hari ini beliau membuat promosi kali kedua seolah-olah bersunguh-sungguh ingin berkahwin dengan lelaki berstatus suami orang.

menerusi video terbaru beliau mengatakan sanggup memberikan wang tunai sebanyak RM100 ribu ringgit dan sebuah rumah kepada suami orang yang sanggup menerimanya menjadi isteri. Manakalanya madunya pula akan mendapat emas 916

berikut video penuh ucapan beliau

LUAHAN SIMPATI SITI AMIZA

Saya mencari isteri orang yang sanggup berkongsi suami dan anak sbb saya tak boleh beranakminat suami yang boleh bimbing saya kesucian islamboleh bangun pagi solat subuhboleh mengaji tiap malam jumaatmadu yang boleh duduk sebumbung tak perlu kerja . .peruntukkan ditanggung rumah dan kereta saya berikan. rumah boleh tinggal sekali

RESPON NETIZEN SELEPAS MELIHAT TAWARAN SITI AMIZA
Saadiah Bt Daud Saya pun nak mencari calon suami juga..tapi nak cari duda atau bujang terlajak, suami orang saya xmau….saya tau hati perasaan wanita mcm mana…

Janggut Ah Pai Assalamualaikum sya suami org haa anak 1 taun 2bulan..nk try tnya istri sya takdak hal bole jaa..

Ridzuan Razali Semoga Allah hantar manusia utk bimbing dia berubah jadi solehah…bukan yg akan hina dan kecam dia…aminn

Siti Raabilatul Adariah Xd ada terbaca post sis psl mohon bntuan sedangkan ada fb dan wasap Sis Siti Amiza Ratu Rapat ct pun ada fb ada, wasap..kwn ct sedekahkan topupkan ct rm10 smggu alhamdulillah dpt ct online..ct seorg dropship..mcm2 ct buat dropship..ct jugak join agent produk..tujuan ct untuk cari rezeki..bantu suami ct yg sakit x mmpu kerja dan ct jugak ada ank2 istimewa yg amat memerlukan susu khas diye..dan amat memerlukan rawatan susulan..ni ank ct dah dekat 7 bln ct x bawak follow up kt hosptl sbb x mmpu..mkn minum ct pun bergantung hasil titik peluh ct sendiri..ct buat servise viral iklan,ct buat dropship dan ct jugak caro brg2 terpakai..untuk sara ank2 ct..kami hidup kais pg mkn pagi kais ptg mkn ptg..seperti hari ini..ank2 ct hanya mkn meggie tu pun kongsi..mggu ji x der rezeki kami…ada fb, ada wasap x bererti org kaya sis..

Ady Rio Saya orang Singapore saya pun sudi jika siti sudi tapi ganjaran ni tak perlu asalkan hati siti betul2 murni dan suci iklas jika sudi boleh P.M saya Dan saya Dan pandan no semua

Kasihcinta Sophia Baik awak pg belajar agama kat kelas2 agama…pas2 amik la ank angkat skiranya nak bby…duit awak yg byk 2 buat la sedekah kat org2 yg memerlukan…drpd awak nak cari suami org…blm tentu drg iklas nak kat awak syg…jodoh pertemuan allah dah ttpkn…cuma ny cpt @ lmbat je awak….awk kene byk bsabar itu je…..sy doakan smoga awak cpt btemu jdoh yg baik skirany awak iklas bnr2 nak belajar agama….

Syafii MZaini Baik sungguh hati awak.sye hargai k jujuran awk tu semoga allah kbulkn permintan awk sabar

Rosmani Ismail Suami sy umur 39 thun, sy nk brmadu sbb nk duit. Sy snggup tngl serumah dgn siti, ceptla bls komen sy skrg.

Siti Zubaidah Abdul Wahid Sy stuju.suami sy pun stuju. Skg apa nak buat sterusnya

PERHATIAN

VENDING MACHINE AIR KOPI PANAS DAN SEJUK DIJUAL DENGAN HARGA TAK MASUK AKAL KLIK SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!