Home / hiburan / Video : untuk buktikan diri perempuan, Sajat belanja ‘apam’ namun tak sangka ini yang berlaku!

Video : untuk buktikan diri perempuan, Sajat belanja ‘apam’ namun tak sangka ini yang berlaku!

Sejak akhir-akhir ini sajat asyik tampil dengan pelbagai provokasi yang mencuit hati netizen. Baru-baru ini video sajat memanggil pelajar baca doa dan tersasul panggil dirinya abang.

terbaru sajat muncul kembali dengan membuktikan bahawa dirinya adalah seorang perempuan tulen. Untuk mengesahkan lagi kenyataan beliau sebelum ini sajat telah kongsikan sebuah video pendek seperti ini bawah

 

NAMUN TAK SANGKA INI YANG BERLAKU SEKALI LAGI BELIAU DIKECAM BERJEMAAH OLEH NETIZEN ALAM MAYA
Siti Roslina Abdullah Bakpo dia punya kemaluan xsama dgn wanita asli semacam jer dia punya lebar

Wen Angga apa yg kau letak kt bwh tu wei! tu bkn bntuk V lagiii! dh mcm W

Shazlin Shukri apahal W? ehh..bontot aku lg lawa lah…xgduh cocok2 pil bgai..cuma muka je xbpa lawA sbb aku xdek duit..harharhar

Ritchell H. Mijon Tp xdpt dinafikan mmg cantik. Haahahhaha tp tu la x ori

Fieza Rosli Tngok kau punye V pun dh tau bukan prempuan..prempuan punye tembam lain, xde lebar mcm bontot kuali gitu

Dearest AnneHahahaha ..konek ko bgulung wey bang jat… Ppuan asli cam kami ni x de rupa mcm tu.. Hahahaha… Cacat

Abe Mat ParetajePelik dibhg v nya.. Xde isi tembam bg kbykan wanita…!! Syeikh nya 0%,

Khis RejabHanat cepat mampos….ko ni bagi influence tak elok pada generasi muda…..sial

Amier Spring Apsl nmpk pelik jer tundunnyer hahahaha….Sebab yg ori kena lipat ker wakakakaa

Siti Nur Atikah Setiap kali dia upload video,mesti dia nak show off dia punya badan tu.Terlalu mencuba untuk membuktikan yang dia tu perempuan tulen.

Arul ShasKo pusing ke bogel ke…ak tgok ko ttp nmpk lelaki…xda nafsu aku tgok.klu kulit putih xperlu main cahya…haha

Suzilwati Rashidak rase dye da operate buang dye punye belalai kt thailand…tp kelkor gilo rama2 dye..laen benor gn pompuan asli

Wanie Rock Tebal burik sajat pakai pempes ke..nok susuk batu xbulih nmpk tuh tipu perempuan ori burit xkn tebal ade lebel gni

Hukum Lelaki Menyerupai Wanita Dalam Islam
Saat ini tentu kita sering mendengar istilah LGBT alias Lesbi, Gay, Bisexual dan Transgender. Fenomena aneh yang makin meluas ini menjadi topik hangat akhir-akhir ini.

Kali ini kita akan membahas mengenai hukum lelaki menyerupai wanita atau banci dalam islam. Tapi sebelumnya mari kita lihat sejarah dimana awal mulanya banci muncul. Kemunculan golongan ini telah dijelaskan pula dalam Al-Quran.
ads

وَلُوطًا إِذْ قَالَ لِقَوْمِهِۦٓ أَتَأْتُونَ ٱلْفَٰحِشَةَ مَا سَبَقَكُم بِهَا مِنْ أَحَدٍ مِّنَ ٱلْعَٰلَمِينَ

“Dan (Kami juga telah mengutus) Luth (kepada kaumnya). (Ingatlah) tatkala dia berkata kepada mereka: “Mengapa kamu mengerjakan perbuatan faahisyah itu, yang belum pernah dikerjakan oleh seorangpun (di dunia ini) sebelummu?” (Q.S. Al-A’raaf : 80)

 

إِنَّكُمْ لَتَأْتُونَ ٱلرِّجَالَ شَهْوَةً مِّن دُونِ ٱلنِّسَآءِ ۚ بَلْ أَنتُمْ قَوْمٌ مُّسْرِفُونَ

“Sesungguhnya kamu mendatangi lelaki untuk melepaskan nafsumu (kepada mereka), bukan kepada wanita, malah kamu ini adalah kaum yang melampaui batas.” (Q.S. Al-A’raaf : 81)

Hukum lelaki menyerupai wanita

Saat ini banyak orang yang menganggap tidak masalah jika berpenampilan seperti lawan jenis selama tidak menyukai sesama jenis, seolah hal ini menjadi sesuatu yang lumrah dan diterima di masyarakat, padahal hal ini pun dilarang dalam Islam. Allah SWT telah berfirman:

“…Dan laki-laki tidaklah sama dengan wanita.” (Q.S. Ali Imran: 36)

Begitu pula dengan sabda Rasul:

“Rasulullah shallallahu ‘alaihi wa sallam melaknat laki-laki yang menyerupai wanita dan wanita yang menyerupai laki-laki” (HR. Bukhari no. 5885).

Bukan hanya berpenampilan, tapi juga termasuk tingkah laku mereka. Dalam hadits lain juga Ibnu Abbas Radhiallahu’anhu meriwayatkan :

“Rasulullah Shallallahu’alaihi wasallam melaknat laki-laki yang bertingkah laku seperti wanita dan wanita yang bertingkah laku seperti laki-laki” (HR Al Bukhari, fathul Bari, 10/333)

Namun ada dua pendapat mengenai lelaki yang menyerupai wanita. Yang pertama, hadist diatas ditujukan kepada orang yang sengaja meniru lawan jenisnya.

Orang yang dengan sengaja meniru bahkan bangga berpenampilan layaknya wanita hingga mengubah kelamin jelas dilaknat oleh Rasul. Apa mereka tidak mengetahui hukum operasi ganti kelamin dalam Islam?

Namun berbeda halnya dengan lelaki yang memang mempunyai sifat pembawaan layaknya wanita, ia cukup diperintahkan untuk mengubah sifatnya kembali menjadi lelaki. Tapi jika ia tidak berusaha sama sekali, maka ia berdosa. Sungguh Allah membenci mereka karena telah menyalahi kodrat mereka sebagai lelaki.

Golongan ini telah melanggar hakikat penciptaan manusia, tujuan penciptaan manusia, dan konsep manusia dalam Islam. Padahal Allah telah memberikan kelebihan pada lelaki di atas wanita, diantaranya adalah:

Allah SWT berfirman: “Kaum lelaki adalah penegak bagi kaum wanita, karena Allah telah memberikan keutamaan kepada sebagian mereka (lelaki) atas sebagian lainnya (wanita), dan karena mereka (lelaki) memberikan nafkah dari harta-harta mereka.” (QS. An-Nisa`: 34). Dari ayat tersebut dijelaskan bahwa laki-laki merupakan pelindung bagi wanita.

Allah SWT berfirman: “Dan kaum lelaki berada di atas mereka (kaum wanita) beberapa derajat. Dan Allah Maha Perkasa lagi Maha Bijaksana.”(QS. Al-Baqarah: 228). Laki-laki diberikan hak setengah lebih besar daripada wanita dalam hal warisan, diyat, dan persaksian.

“Dan Kami tidak pernah mengutus seorang pun sebelummu (wahai Muhammad) kecuali lelaki yang kami berikan wahyu kepada mereka.”(QS. Yusuf: 109). Dalam ayat ini ditegaskan, Allah SWT selalu mengutus Nabi dari kalangan lelaki bukan wanita.

Dalam masalah perwalian (wali nikah), yang berhak menjaid wali adalah laki-laki bukan wanita.
Laki-laki mempunyai lebih banyak ibadah seperti shalat jum’at dan berjihad (berperang membela agama Allah)

PERHATIAN

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!