Home / kisah rumah tangga / video seks antara suami aku dan cikgu itu telah viral, setiap erangan dan rengekan cikgu itu semasa bersama suami ku.

video seks antara suami aku dan cikgu itu telah viral, setiap erangan dan rengekan cikgu itu semasa bersama suami ku.

Assalam. Admin, aku pinjam fb orang.

Harini, video seks antara suami aku dan cikgu itu telah viral di media sosial. Ya, aku yang di tuduh telah memviralkan video tersebut. Walau tiada dalam simpanan aku video seks mereka. Masih terngiang-ngiang di cuping telinga setiap erangan dan rengekan cikgu itu semasa bersama suami ku. Ini kan pula aku nak simpan dan sebarkan video jahanam tu. Kehidupan ku mula penuh dengan cara² untuk melupakan apa yg aku tengok. Trauma.

Cikgu itu mencari suami ku kerana menyalahkan aku, menjadi punca dia kemurungan, sekolah tempatnya mengajar telah tahu dia ada anak luar nikah. Menjadi kan suami sebagai tempat mengadu, meluah rasa, dan akhirnya bermadu kasih sehingga ke ranjang. Ya. Mereka bekas kekasih. Kini menjadi kekasih semula.

Aku tiada tempat nak meluah rasa. Suami ku juga telah nekad untuk melepaskan aku selepas aku bersalin. Aku terima. Akan aku uruskan semuanya dengan sendiri.

Buat suami ku, dulu lagi aku dah kata, kau tetap akan pilih dia, bila dia datang bila dia nak. Kau yakin kan aku, kau dah terlalu membencinya. Kau takkan terima dia walau macam mana dia datang. Tengok sekarang? Dengan mudah kau lafazan cerai, dan pilih dia. Buat cikgu NXxx, terima kasih lah kerana berjaya merosakkan 2 rumahtangga dalam masa 5 tahun. Sungguh aku tak percaya suami ku masih tegar memilih mu walau kau sah bersama dengan banyak lelaki. Dan menjadi kan nafsu sebagai tuhan mu.

Video kalian yang viral di media sosial hari ini, bukan dari ku. Tapi anggap balasan dari Allah, kerana telah menghancurkan 2 rumahtangga, atas perbuatan jijik kamu. Aku masih di sini, menunggu sehingga melahirkan. Aku dah pernah pesan, kalau bukan aku yg buat, orang lain yg akan buat.

Buat pembaca, doakan kehidupan aku dan anak berjalan lancar seperti biasa. Kandung ku sihat sejahtera dan di permudahkan urusan sehingga aku bersalin. Ini bahagian aku. Aku redha.

respon fb

Puan Zuera Pink Ya Allah, beratnya dugaan puan.. Semoga kuat melaluinya.. Sabarlah, ada hikmah disebalik dugaan yang berat ini..

Semoga urusan bersalin dipermudahkan, semoga cekal harungi dugaan ini, dan di doakan supaya puan temui bahagia… Semoga ada mentari menyinar dalam hidup puan setelah lama dilanda ribut taufan

Sheila Sunam Silap2 dia sendiri yg sebarkan video tu supaya kena kawin. Tidak apa…biarkan mereka…takkan kekal lama juga tu. Semoga puan tabah dan hari2 akan datang menjadi lebih baik, dan dimurahkan rezeki tuk puan dan baby.

Aisyah Ismail Ai nk melupakan mmg ssh sbb kita ada zuriat bersama bekas suami.apa yg perlu kita kena buat yg trbaik untk anak.anak tk brsalah..baik buruk dia biar Allah mmbalasnya..moga puan kuat..doakan sy juga ye

PERHATIAN :

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!