Home / semasa / Video : mahasiswa biadap jerit depan menteri tapi tak sangka ini tindakan Dr Maszlee

Video : mahasiswa biadap jerit depan menteri tapi tak sangka ini tindakan Dr Maszlee

sebuah video menjadi tular di laman sosial hari ini membuktikan betapai biadapnya mahasiswa terhadap Menteri Pendidikan Dr Maszlee disebuah warung

Perkongsian dari pemilik akaun Hafiz Azmi dengan mengeluarkan status seperti berikut

Video ini menunjukkan betapa dangkal dan biadapnya mahasiswa terhadap seorang Menteri. Terjerit-jerit macam orang gila di hadapan Kedai makan, malah ianya berlaku selepas perbincangan bersama Menteri Pelajaran.

Nak menjerit terlolong, pi la buat demo. Takat nak jerit depan kedai dgn 10 org, pastu mengaku suara mahasiswa, memang nampak macam haprak gila la.

ANTARA VIDEO YANG MENJADI TULAR

VIDEO PENUH KEDUA

SIKAP DR MASZLEE YANG MEMBUATKAN RAMAI KAGUM

apa yang menariknya tentang video ini Dr Maszlee kelihatan tenang dan hanya tersenyum melihat aksi biadap Mahasiswa tersebut yang mengesa beliau berundur dan letak jawatan.

Paling menarik beliau siap berikan air kepada mahasiswa yang biadap ini. Bayangkan jika perkara ini berlaku pada menteri-menteri sebelum ini agak-agak apa yang berlaku?

INI PULA RESPON NETIZEN SELEPAS MENONTON VIDEO TERSEBUT
Shaiful Redha Akai tak ada laaa….adap pun kelaut….baru nak kenai pengikut…buat perangai macam tu dah….house mangkok….hang nak berdepan dengan Menteri Pelajaran tuuu….dia tu dah taraf doctor…..hang apa ada…..bangang

Muhamad Fikry Othman itulah ajaran pembangkang yang kini jadi kerajaan sekarang..jangan salahkan mereka..

Wan Afif Kalau mcm ni mahasiswa yg pragai mcm xdak civic…dan biadap…saya sokong maszlee kekal sbgai presiden UIA….

MD Fauzi RahmanApa yg kita boleh katakan dng kejadian ini, sungguh biadap mahasiswa dng apa yg berlaku, sepatunya mahasiswa menunjuk sikap yg profesional bukan melalak mcm ni di depan mentari pelajaran, alhamdulillah Terbaikkkkk DR MASZLEE nampak sabar jaaa dng apa yg berlaku didepan matanya sendiri,sikap seorang menteri mcm ni lah yg kita patut puji….

Juan Ak gantung/pecat ja student2 dari university

Shaniza Sulaiman Buat maluuu oiii… Boleh p melingkup la sbgai mahasiswa..mohon syarikat2 yg mana depa2 mahasiswa ni p mintak kerja nanti reject terus org mcm ni.. Baru depa tahu masa deoan depa.. Takde adap.. Civic hancurrr… Mohon meninggal.. … Resfec Dr Maszlee…

Sitimariam Abdullah dok jerit sampai xdak suara . terbaik dr mazlee, biar apa org buat, balas dengan senyuman.

halin Diana Ape yg dorang ni x puas ati sgt ni smpai cmtu skali??.xnk org tu jd pengerusi kt UIA sbb ape???.ape yg dorang benci sgt..pelik btul budak2 ni

Tancik Mohd Nor Dah menteri turun patut p la ckp apa yg xkena … dok jerit lg pasepa.. pelik betoi kebodohan dia ..

Shaniza SulaimanGeng siti kassim patut anti Dr Maszlee
Image may contain: 3 people, people smiling

Eiyda ML Yg budak pompuan x bertudung tu melayu islam ka..perangai huduh..muka pun huduh..jenis ni yg result periksa selalu melingkup..sibuk nk berpolitik..last2 dok repeat paper..tau la..dh bnyk pengalaman sediakan result budak2 mcm ni..kelauuut ja semua

PERHATIAN

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!