Home / hiburan / Video : akhirnya sajat kantoi mengaku abang? dengar betul-betul

Video : akhirnya sajat kantoi mengaku abang? dengar betul-betul

Teka-teki sajat akhirnya terjawab setelah pelbagai cara dilakukan termasuklah bertemu JAKIM. Sebuah video menjadi tular di media sosial yang dikongsikan oleh page Pon Pon dalam video tersebut sahabat kantoi mengaku abang saksikan video penuh dibawah

 

APA KATA MEREKA YANG MENONTON VIDEO INI?
BahaIqram Abu Bakar Xpe NUR SAJAT sabar laa…orang dok kata aurat awak..jgn risau..awak x tayang aurat pon…aurat kita sebagai lelaki adalah bawah lutut ke atas pusat..so sajat..awak masih boleh solat…tapi elakkan laa ye pakai pakaian perempuan..x manis dipandang perempuan…

zZah Ramli Adx tu baca doa truih mngaku abg..aq rasa kalau ustaz adam baca ruqyah kat dia,apa lagi dia nak mngaku

Mohammad Asura ZulkarnainKeberkatan doa pelajar tahfiz sampai setan dlm Bang Jat pun lari keluar. Terus bang jat sedar dia tu jantan.

Wan Cik Katun dia sanggup mati matian nak bg tahu semua orang yg dia perempuan.sekali terlepas cakap pulak ni abang
Kimak lah abang berpakaian wanita ni rase nk ku tapak kan je pakai kasut paku.sanjat.sila meninggal.

Min Zu Abe sajat ooiiii..jgn meracuni pemikiran bdk2 tahfiz dgn pemakaian kau mcm nii…byk jln lagi kau nakk promote product kau tapi bkn mcm nii caranye….adooii ini kau telah merosakkan akidah bdk2 tahfiz

Puan Sri Wati Mansor Trend skrng.. Ambik anak2 tahfiz utk kaburkan slh..budak2 tu xslh.. Hg yg slh sajat oi.. Pastu xreti hormat situasi ka.. Pkai la baju sopan sikit.. Pastu satu lagi.jantan yg mnjelma jd pondan ni mmg wajib pakai seksi ka.. Pastu petik butang agama

Kawan Sekolah Tunjuk Bukti Sajat Seorang Lelaki

Baru-baru ini timbul satu cerita apabila seorang mengesahkan bahawa Nur Sajat adalah seorang lelaki tulen sejak kecil lagi dan bukannya khunsa.

Menerusi akaun Facebook, lelaki tersebut yang dikenali sebagai Muhammad bin Aris, mendakwa dirinya merupakan kawan sekolah Sajat dan dia pernah melihat ‘alat sulit’ Nur Sajat yang ternyata dimiliki oleh seorang lelaki.

Lebih mengejutkan, lelaki tersebut turut bersumpah bahawa Nur Sajat merupakan lelaki tulen dan bukan seorang khunsa seperti yang didakwa oleh tuan punya badan.

Kali ini, lelaki tersebut mendedahkan pula gambar kelas bersama Sajat dan difahamkan gambar tersebut ketika berada di darjah 5 dan di tingkatan 2. Kelihatan Sajat memakai pakaian seragam lelaki

Lelaki itu juga menyatakan niatnya adalah untuk untuk menyampaikan kebenaran bagi menyedarkan Nur Sajat dan orang ramai.

sumber : hanasuva.com

sajat juga pernah cetuskan kontroversi apabila upload gambar darah haid namun ini yang berlaku

“Bila Datangnya Darah Kotor Untuk Bulan Ini, OMG!!”

Saban hari pasti ada sahaja cerita pelik yang ditimbulkan usawahan terkenal, Nur Sajat. Paling terbaru, beliau memuat naik gambar ‘darah kotor’ atau bahasa lebih senang faham, darah haid yang dipercayai miliknya di atas tisu. Tidak pasti apa niatnya, Sajat terus dihentam gara-gara tindakannya itu.

Bagaimanapun mungkin tidak tahan dikecam peminat, tidak lama selepas itu Sajat telah memadam gambar tersebut. Ramai yang berpendapat Sajat bertndak sedemikian bagi membuktikan jantina dirinya perempuan seperti nama akaun Instagramnya, Nur Sajat Perempuan. Tetapi nampaknya usahanya gagal sehingga ada yang menggangap darah itu adalah darah bekam.

Kalau dilihat kembali pada gambar yang dimuat naik, tidak mungkin seorang wanita menyapu darah haid menggunakan tisu siap bersarung tangan. Malah ada juga yang mendakwa terang-terangan gambar yang dimuat naik Sajat memperlihatkan bekas bekam di sebelah dan bukannya darah haid.

Sekali lagi, kami tidak pasti apa niat dan tujuan Sajat memuat naik gambar tersebut. Mungkin kepsyen Sajat pada gambar membawa maksud tersirat iaitu darah bekam selepas beliau membuat proses perubatan itu. Apapun jika benar ingin membuktikan beliau adalah perempuan tulen, rasanya ini bukanlah cara yang sesuai, nama pun ‘darah kotor’ kan. (rtky/w)

PERHATIAN

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!