Home / kisah / ustaz di darul syifa suruh suami cari janda untuk kulum anuny@ supaya boleh zuriat,boleh caya ke

ustaz di darul syifa suruh suami cari janda untuk kulum anuny@ supaya boleh zuriat,boleh caya ke

Nk tnya la ye..kwn aku ni dh 4 thun kawin..dia x de ank lg..dh bnyk berurut ..berubat x de jgk..last dia g darul shifa..ustaz tu ckp husbnd dia ada maslah kena buat org..dia ssrh cari janda kena tinggl suami srh kolom laki dia pnya baca selawt n niat biar diaorg dpt ank..btl ke ada mcm tu..ustaz plak tu yg ckp..dia blh mntk tlg dgn aku srh kolom laki dia pnya..knpa aku plak..aku bkn kena cerai tpi aku yg mntk..dia ckp blh je..bengang la..aku ckp x nk dia merayu2 mntk tlg..stressla…blh caya ke ek benda ni

sekadar gambar hiasan xde kena mengena dengan isu ni…
KELAB JANDA & DUDA TERLAJAK LARIS™
respon fb
No Lin‎ ke KELAB JANDA & DUDA TERLAJAK LARIS™
Zuraimi Zam Ckp je ngan kawan you tu.boleh tu boleh tapi takut dia lak menjanda karang, sbb you punyer servis tip top.

Zuraimi Zam Laki dia yg wasap tu.maybe dia dah lama geram ngan kemontokkan you kot No Lin.

Riezamrie Riezamrie Nooooo lin cakap kat ustaz tu,kalau ustaz kulum lagi cpt dpt anak …..kembar 3 lagii
Abdul Ghani Abdullah Benda haram jgn dibuat

Abdul Hakim Bin AzAm Darul syifa mano tu kak…lain mcm je cara rawatan eh….

ke2
Assalamualaikum. Hari ini tokngah nak bincang pasal seorang pesakit telah tertipu gara-gara berjumpa tok bomoh. Bagaimanapun untuk menjaga maruah pesakit nama mangsa yang ditipu oleh bomoh tersebut dirahsiakan. Ikuti pengalamannya…………

Memori yang membentuk pengalaman:7 tahun yg lampau …. ( dlm 3-4 hari raya puasa)kakak & abang ipar membawa isteri aku berubat di satu kawasan Felda di @@@@@@@@ ….. puas bertanya baru jumpa.

Seorang bomoh lelaki disekitar 60an. Selepas kami menyatakan tujuan kehadiran, mulalah bomoh ni bercerita tentang dirinya. Bila dengar memang kita akan kata bahawa dia ni hebat orangnya.Sehinggakan ada pesakit dari Brunai pun sanggup datang mencari rawatan dengan dia ni.

Waktu tu isteri aku dah tersadai, celah kerusi. Aku perhati ada semangkuk lada hitam (utk rawatan) yg tersedia di situ. Dalam hati aku bila pulak dia ni nak rawat isteri aku, sembang je apahal pulak.Dalam masa dia bersembang meceritakan kehebatan dia, aku mencelah dengan soalan bila nak rawat isteri aku.Bomoh ni kata … ‘benda’ tu skrg ni duduk kat alat sulit isteri aku, jadi dia tak buleh nak buat apa2. Dia kata tunggu dulu. Bersembang lagi.

Selepas zuhur, aku tanya lagi. Katanya masih duk kat ‘situ’ jugak!
Aku tanya ….’nak buat camner ni?”Katanya … ‘ ada 3 ekor jin jahat yg duduk dalam badan isteri aku waktu tu, dia tak buleh nak buat apa apa! Katanya… adik dia buleh menggeluarkan jin jahat tu dengan bayaran RM30 seekor. Tetapi kena tunggu bulan gelap, Sekarang ni bulan terang.

Aku balik dengan harapan yg tinggi. Walau isteri aku tak di ‘usik’ langsung tetapi bersandarkan kepercayaan “takkan lah dia nak menipu aku”, aku sanggup keluarkan rm utk bomoh tu.AKu berhabis dlm RM120 waktu tu. RM90 utk tarik jin dan RM30 lagi utk benda denda lain. Sebelum balik dia bagi aku seketul kemenyan arab (warna hitam). Katanya … ‘ kalau isteri sakit lagi …. talipon dia (dia buleh buat dr jauh) dan bakar kemenyan, tunggu arahan selanjutnya.

Bila balik umah … isteri aku cam tu jugak, esoknya, aku call bomoh ni, katanya jin tu belum di tarik lagi, bulan masih cerah.Dalam sehari dua isteri aku terus sakit tak tentu hala, aku talipon bomoh tu lagi. Dia suruh bakar kemenyan yg dia beri pas tu dia surauh isteri aku menyeru nama guru dia (… aku tak ingat dah apa namanya), katanya nanti guru dia datang dlm ghaib…

Bila dengar dia sebut macam tu, aku tahu bahawa aku telah tertipu dengan permainan bomoh ni. Walau aku ni jahil, tetapi bab seru menyeru nama yg ntah sapa sapa ni, aku tahu …. memang tak buleh pakai. AKu tak nak jadi syirik.Itulah kali terakhir aku call bomoh palsu ni.Lepas pada tu, aku buang kemenyan tu. Aku sedih kerana ada manusia yg mengambil kesempatan dr kesusahan org lain.

Banyak pengalaman mencari kesembuhan yg telah aku lalui. Sememangnya pengalaman mengajar erti dewasa.

PERHATIAN :

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!