Home / hiburan / Tiada maruah! Aksi merab* Kak KM dan Ifa secara live dikecam netizen

Tiada maruah! Aksi merab* Kak KM dan Ifa secara live dikecam netizen

Tiada maruah! Aksi merab* Kak KM dan Ifa secara live dikecam netizen   | Sebut sahaja Kak KM pastinya ramai yang tahu seorang usahawan yang menjual produk secara melampau dengan melakukan pelbagai aksi ghairah demi menjual produk beliau.

Sebuah video menjadi tular dimedia sosial menyaksikan aksi melampau artis Ifa dan Kak KM dengan gaya memalukan yang mencemarkan agama islam.

susulan itu ramai netizen tidak berpuas hati dengan adengan melampau tersebut dan menggesa supaya tindakan perlu diambil atau dipinda undang-undang supaya kejadian yang bangang seperti ini tidak berulang

ANTARA KOMEN NETIZEN
Abd Rahman Boleh lagi ke kita buat anggapan melayu itu mesti islam???..dah xde malu2 lg dah..semoga allah memberi hidayah sebelum nyawa dicabut..menjadi contoh bahawa melayu x semestinya muslim/muslimah.

Naser Manuty Ini lah Manusia tak berugama…Boleh ke macam ini di buat ISTERI…? Ini santapan JIN dan Hantu Raya.

Mohamad Yaser Mahkamah syariah perlu tegaskan akta menjatuhkan maruah atau menghina agama islam tindakan tegas perlu diambil dgn segera

Ray SakiraMurahnya..artis malaysia majoriti sekolah pun xtinggi..so xheranlah bodohnya yg tinggi..kan

Laura Cassandra Mak dia masih idup..nape la x nasihatkan anak dia tu…mcm.pakai towel dah..x nak dikecam tapi buat pangai mintak di kecam..sapa lak bingai nak bekap dia ni? Anak normah damanhuri tu…cik kak kalau body lawa..gagah la jugak kak oiii…umah x de cermin ke?

Maslina Zainal apa punya BODOH manusia nimemalukn betul bila korang wat mcmni.murah sgt ko ni.rasanya perempuan jalang(maaf ckp)pun xkan buat mcmaner yg ko buat ni.memalukn bangsa dn agama.badan bau tanah dahhh

Zema Zamri Ni bukan artis Malaysia,tapi betina jalang sundal malaysia hidup dah tak bermaruah..lahanat aje yang patut betina celaka ni dapat…selagi tak bertaubat pada Allah

Azimi Jimi Makin kendur makin menjadi-jadi…..Betullah ckp Ustaz Akil artis kini bkn 1 contoh terbaik berbeza dgn artis era 60,70 dan 80an

Siti Zabedah Mohd Shariff Hah, trend inilah Malaysians sekarang terikut2. Dato2 tunjuk example Yg x baik. Mereka ni Yg x senonoh byk yg dapat title Dato sekarang ni. Stupid fool

Buragas Syid Mlyu jnis muka bbi cm nii laa pelingkup bgsa, dn agama… Xdk rsa, mlu.. Lgsung.. Plncur bkit bntng pon bermaruah dri lahabau dua ekor niii..

INI PULA KATA-KATA IBU KAK KM DALAM VIDEO SX BELIAU SEBELUM INI

Ramai cuba tiru aksi ‘lucah’ Kak KM, tapi tak jadi! – Normah Damanhuri

KERAP tampil dengan aksi ghairah di laman instagram, pengasas produk kecantikan iaitu Liana Rosli atau popular dengan panggilan Kak KM menerima kecaman netizen.

Menurut ibunya yang juga merupakan pelakon veteran, Normah Damanhuri, 64, aksi yang dilakukan oleh Liana itu merupakan antara strategi pemasaran produk.

Ujarnya lagi, video yang dihasilkan Liana itu terbukti berjaya menarik ramai peminat dan pembeli.

Normah bersama anaknya, Liana.

“Itu cara dia mempromosikan produk dan video yang dihasilkan turut disukai ramai sehingga menjadikan dia popular.

“Saya tengok ramai yang cuba buat macam dia, tapi tak jadi,” katanya kepada mStar Online.

Pelakon drama Misteri Wan Peah ini ditemui pada majlis pelancaran jamu Mutyara di WowKL, Kuala Lumpur.

Normah ambil tahu mengenai anak-anak.Dalam pada itu, Normah mengakui ada memberi teguran kepada usahawan tersebut berhubung isu ini.

“Kalau ada benda yang melampau kita tegur dan syukur mereka dengar cakap ibu.

“Yang tak tahu perangai sebenar dia, boleh datang kenal dia dahulu baru tahu macam mana.

“Dia seorang yang sentiasa ceria, peramah, baik hati dan ikhlas dalam pekerjaan,” ujarnya.

PERHATIAN

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!