Home / politik / Terkini! Jamal Jamban keluar UMNO dan sertai HARAPAN ?

Terkini! Jamal Jamban keluar UMNO dan sertai HARAPAN ?

Terkini! Jamal Jamban keluar UMNO dan sertai HARAPAN | Setelah terkuburnya BN di Malaysia sebagai pemerintahan zalim dan menindas rakyat kini ramai pnyokong UMNO dan BN mula beralih arah yang melompat parti demi menjaga periuk nasi masing-masing.

Video sekadar hiasan

Ini dibuktikan lagi dengan berlakunya beberapa pemimpin BN yang lompat parti ke pakatan Harapan. Sebagai contoh dikedah seorang Adun BN yang telah menyertai PAKATAN HARAPAN sekali gus berjaya membentuk kerajaan negeri.

Manakala di Sabah pula Musa Aman menjadi tidak aman sekali gus ketua menteri paling memalukan apabila mengangkat sumpah sebagai ketua menteri yang mengambil tempoh dalam masa 24 jam dan beliau digugurkan daripada jawatan tersebut apabila 5 adun negeri tersebut telah lompat parti menyertai pakatan Harapan sekali gus berjaya tubuhkan kerajaan negeri yang diketuai WARISAN.

Namun lebih ganas lagi pemimpin samseng UMNO sebelum ini dikenali sebagai Jamal yonus atau nama samaran Jamal Jambvan dikatakan telah keluar UMNO dan menyertai PAKATAN HARAPAN . Hal ini disebabkan satu printsceen yang menjadi tular di laman sosial

Namun tiada sumber yang tepat tentang kemasukan Jamal Jamban tersebut ke dalam PAKATAN daripada yang yang dikongsikan oleh pemilik akaun facebook Yahya Bin Moksain jamal dikecam hebat oleh Netizen ini antara komen netizen yang kami kongsikan

Tu lah berlagak sangat sombong..sekarang ludah balik muka sendiri..yang lepas bagai nak rak jamal jamban maki dan kutuk Dato Seri Mohamed Azmin Ali dan Tun Doktor Mahathir Mohamasmd dan parti PKR,sekarang nak sertai pkr pula,boleh belah lah jangan layan lah jamal jamban ni..nak masuk pkr pasal gila jawatan – ismail yusof

Muka hipokrit. Puih! Masa bn berkuasa kemain ko backup bn kan! Ngutuk PKR buat demo jalanan pasal isu air selangor bagai. Eh tiba2 nak masuk pkr pulak kenapa ko jamban- elam

Aku rasa dia masuk mgkin ada niat jahat…mgkin dlm parti tu dia akan wat fitnah .sampai pH bwgaduh sama2 pH…- wan

Tak payh buat semak je Apahal activis pembangkang ni nak masuk pkr buat semak je berjuang la utk parti kau tu apasal bn kalah kau dah tak dapt dedak lg – Muhamad Aziz

Apapun kita tunggu respon daripada tuan punya badan sendiri adakah benar seperti printsceen yang tersebar yang mengatakan yang telah sertai PAKATAN HARAPAN atau ianya sekadar troll untuk Jamal? kita nantikan

JAMAL JAMBAN SEBELUM INI MENGATAKAN INGIN LUDAH TANGAN TUN MAHATHIR

JAMAL NAFIKAN INGIN PIJAK DAN LUDAH MAHATHIR

Pengerusi Gabungan NGO Melayu Malaysia, Datuk Jamal Md Yunus menafikan dakwaan yang disebarkan melalui aplikasi sosial, WhatsApp berhubung kata-kata cacian terhadap bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohammad.

Menerusi laman sosialnya, Jamal memaklumkan bahawa terdapat pihak tidak bertanggungjawab telah memalsukan gambarnya dengan mengubahsuai serta menambah teks dengan kata-kata kurang senang terhadap bekas pemimpin negara itu bagi menimbulkan kemarahan orang ramai.

“Saya akan pijak dan ludah muka Mahathir kalau saya jumpa dia. Dia malukan Umno, dia bukan manusia tapi xxx. Saya berani cakap sebab Najib sokong kata-kata saya,” tulis teks yang telah diubahsuai tersebut.

Sehubungan dengan penyebaran gambar berkenaan, Jamal turut menyertakan sisipan keratan laporan polis berhubung dakwaan fitnah yang dibuat oleh pihak tidak bertanggungjawab tersebut. – Sinar Harian

PERHATIAN :

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!