Home / kisah rumah tangga / Terkejut! tengok suami berzina dengan bini jiran atas katil sendiri – isteri

Terkejut! tengok suami berzina dengan bini jiran atas katil sendiri – isteri

Terkejut! tengok suami berzina dengan bini jiran atas katil sendiri - isteri
Terkejut! tengok suami berzina dengan bini jiran atas katil sendiri – isteri

Hai warga krt, semenjak seminggu dua ni saya perasan sngat husband dah tak seberapa bila saya ajak bersama, dia asyik mengelak jak spaya tdak bersama saya,

baru2 ni saya kna kerja outstation 3 hri , husband pun izinkan, bila saya balik je dri outstation saya nmpak suami dan bini jiran bersama atas katil saya dan suami,

saya sedih sngat min, saya tau saya perempuan yg bnyak kekurangan sbb xmampu nak bgi anak dkat dia, tpi slama 3 tahun kmi kawin min, saya yg tanggung dia, dia x pernah kerja walau skali pun, duit kawin saya yg kumpul min…

bila dpat tau dia kantoi dgn jran hati saya hncur min, apa perlu saya buat?? Saya sayangkan perkhawinan saya… patutka saya ‘bersama’juga dgn suami jiran min spaya dia tau apa yg saya rasa

 

PANDANGAN NETIZEN
Firdaus Shakirin Biar suami bodoh sorang dah la…awk jgn ikut bodoh dia tu…mcm mna Allah nk bg anak klu fitrah rumahtangga tu sendiri dah terbalik, tak kena? Awk tanggung suami buat pa? Utk dia selesa jadi raja? Xpyh syg perkahwinan tu…klu dh brani bwk pompuan lain masuk umh, buat atas katil sendiri, jadi biawak hidup lagi, maka awk ceraikan dia dgn talak 3 ja…itu saja cara mengajarnya…syg tu, berpada2…

Elena Tuah apa kejadahnya soalan you ni??jadi perempuan jangan la merepek weyh.. boleh tak jadi pandai sikit..sedeyhhhh

Wardina Safiyah Pttla dia bt ko mcm tu, seme bende ko sediakan… pada dia, ko ni senang dpt… lupakan jela jantan x guna mcm tu.. x guna ko tanggung biawak hidup yg terang2 curang..

Siti Rahmah Mehad Len kali klo nk tinggalkan umah ko kunci suma bilik.keluarkan toto utk laki ko tido.bantalpun kasi satu je…utk kes dah kantoi ni ko giling cili api dlm segengam.ajak jiran ko datang mkn2.. konon mcm tada pape…ko bubuh ubat tido dlm makanan dia…lps tu ko blh lpskan geram.ko tepek mcm tepek inai tu kt cipap dia.biar dia tobat lahum nk tadah kt mana2 jantan dah lps ni..lps tu blhlah ko tinggalkan laki dgn hati yg puas..

Seribu Mawar Wiindu kalau puan bersama jugk dgn suami jiran semata nk bls dendam..mkne puan pn same shj sikap dgn suami puan..sya thu sya x layak nk bg nasihat kt puan..tp jujur saya ckp..seeloknye minte shj di lepaskn.. andai puan trs kn prkhwinan..ia seakn membakar diri puan kerana saya yakin puan x kn bole lupe kn ape yg suami puan dh buat dgn isteri jiran puan..bende ni kn gnggu pikirn hti puan selmenye..

Hazrida Harun Patut pun dia buat mcm tu dik,awk pun tk cerdik,dah lh bg dia ‘kawin free’ ngan awak,tk pyh keje lg.Awk je sorg2 tggung biawak.Dia tk de kerja lh tu sbb tu dia buat keje ngan bini jiran tu.Awk ada keje,dah sibuk urusan sehari2 knapa nk tambah keje lg dgn suami jiran tu.Adoiiii hidup kne cerdik dik.Sampai bila larat nk pikul biawak hidup tu?

PERHATIAN !
LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!