Home / kesihatan / Suami selalu doa saya masuk neraka jahanam …. supaya saya mati di langar lori .

Suami selalu doa saya masuk neraka jahanam …. supaya saya mati di langar lori .

Salam min .. Suami saya selalu doa saya masuk neraka jahanam . Saya tak ada buat salah ape ape pun min.. Siap tadah dua belah tangan mohon kat allah supaya saya mati di langar lori . Selalu dia minta mcm tu depan saya min๐Ÿ˜“

 

hiasan xde kena mengena denagn jalan cerita

resp0n fb krt

Nor Harizan Sofian Pasni klu dia tadah tangan doa ko mati.. masuk neraka..ko tadah jugak tangan depan dia..ko doa..ya Allah…aku xpernah mendoakan suami yg tidak baik..dan aku xtau ape salahku..dan x pernah derhaka padanya..kau tunjukanlah ya Allah pada suami..semoga ape yg didoakan pada ku berbalik padanya…laki camtu ko kena saiko dia balik….

SeaTea Sarah Dik, jangan bimbang. Allah tu tak bodoh. Allah tu tak buta. Allah tu tak pekak. Allah berkuasa utk memberi & mengambil semula. Adik tenang2 saja ya. Akak juga pernah dpt doa2 kecelakaan mcm ni suatu masa dulu dari dia, tp alhamdulilah, satu benda buruk pun xpernah menimpa akak. Malah, si dia pulak yg menerima nasib malang selalu. Allah tu maha Adil ya adik

Siti Aaisyah Humaira Bila dia doa macam tu, puan tadah tangan sekali. Doa depan dia, “Ya Allah jadikanlah suami ku suami terbaik di sisiMu, murahkan rezekinya mencari rezeki halal untuk kami, panjangkan umurnya dan masukkanlah dia ke dalam syurgaMu”.

Jangan lupa doa selepas solat juga.

Rean DDong Masa dia doa mcm tu..
Ko lari jauh sikit..ambil langkah seluasnya..lari semahu kamu..
Kemudian…
Lariiiiii ke arahnya..
Terajang muka laki jahanam ko tu..
..๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Joke ya…

Jgn risau la sis..tuhan tak terima doa org yg nak kan kemudaratan ke atas org lain..lagi2 ko tu,bukannya buat salah apa pun..kann..

D’Ay Zyan Ya Robbi. Kenapa di doakan orang seumpama tu. ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ

Kita kena ingat satu je… Kita doa yang baik , pada orang Insyallah , Kita juga akan dapat yang baik..
Jika kita doa keburukkan untuk orang..MAKA keburukkan juga akan datang pada kitaa… Walhwalam.. Soo kita pakatยฒ beringat…hal yang satu ni.. Walwalm

Shaa Linn Hahahaha ko blas lah blik .. Ko tadah tgn ko doa depan dia dgn suara yg kuat skuat2nya smpai jiran2 dengar bgus lagi, ko doa lah smoga sblum ko mati dia yg mati dlu, sblum ko kna langgar dia yg kena langgar dlu .. Story end ..

Rozaina Hussin Alaaa jgn nak membongak er. Mesti kau ada buat salah sebab tu dia doakan macam tu. Entah2 curang. Jngm pikir kau sorang jee betul. Lelaki nii dia takkan doakan kau bukan2 melainkan isteri dia dah melampauu tauuu. Kak, kau jgn risau kalau kauu tak salah doa tu takkan dapat kat kauu pun. Allah pun takkan makbulkan dia Yang tidak baik. Tapii kalau kesalahan besar kau buat dekat laki kauu. Allah akan turunkan bala dekat kauu. Tu jee nakk cakap byeew

Rabiatul Hidayah Ismail Ko amiinkan pastu smbungla doa diaโ€™ ya allah sesungguhnya aku menyayangi suamiku seikhlas hatiku dan tak ingin berpisah dengannnya,kalau ko tarik aku masuk neraka jahanam,kau bawaklah suami aku sekali y allahโ€™. Amiiinnnmnmmmmm

page krt

PERHATIAN :

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!