Home / kisah rumah tangga / suami pernah pukul saya sampai keguguran kerana minta duit lauk harian

suami pernah pukul saya sampai keguguran kerana minta duit lauk harian

Assalamualaikum warga KRT.saya ingin meluah kan perasan saya min saya pernah berkahwin tetapi perkahwinan saya hanya dapat bertahan 1tahun 6bulan sahaja dan saya belum mempunyai zuriat.selama berkahwin bekas suami saya penah pukul saya sebanyak 3kali gara-gara saya minta duit lauk aja min bekas suami saya pernah pukul saya sampai saya keguguran dan baru-baru ini dia pukul saya sampai gelengan telinga saya koyak sampai saya kurang pedengaran

.

video hiasan tak kena dengan jalan cerita

dia bagi saya hanya rm100 itu lah duit dapur itu lah duit lauk kadang-kadang dia tak bagi langsung.saya tidak berkerja saya hanya tolong pakcik saya jual beger aja kadang-kadang 1hari saya dpt rm15 kadang-kadang saya dapat rm10 duit itu lah saya buat beli lauk.bekas suami saya ikan dia memilih dia tak nak ikan murah-murah kalau saya beli ikan selar ke kembung ke dia tak usik langsung makanan dia ikan siakap,merah ikan yang mahal-mahal lah duit gaji saya habis dekat beli lauk aja.dah duit bege itu saya nak buat bayar bil api air lagi

.sekarang saya dah cerai sebab dia lafaz kan masa dia pukul saya masa itu saya baru balik dari jaga arwah nenek saya dekat hospital.apa kan daya jodoh tidak panjang sekarang saya dalam iddah.masa mahkamah sah kan cerai saya itu masa itu saya rasa bersyukur.masa lepas cerai dia minta barang-barang barang kemas kahwin semua ye lh yang guna duit dia itu dia minta balik dia tinggal kan hutang 6ribu jadi saya yang kena setel kan hutang-hutang dia saya minta dia duit untuk bayar hutzng pun dia maki-maki saya duit nafkah pn dia tak bagi.sekarang bekas suami saya merayu-rayu nak bersatu balik tetapi saya tak nak.saya angap jodoh dah tak ada.

respon fb

Khairul Aizat Ab Wahid Klu ad duit, gi mahkamah, tuntut nafkah yg tertangguh, isi hutang pun cuba rujuk pihak tertentu. Mana bleh dia tinggal hutang pd awk. Dia yg berhutang. Kgn sekali2 balik pada dia. Insyallah bersabar dan amalkan islam dalam hidup anda. Akan datang Allah akan bg jalan keluar. Jaga solat lima waktu, dan buat solat dhuha hari2.

Firdaus Shakirin Setiap orang layak utk dapat seseorang yang mampu membuatkannya lupa bahawa dulu hatinya pernah terluka…Dan seseorang itu, harap2nya bukanlah org yg sama yg menyebabkan hati kita terluka…

Ira Lisa Bagus2…xpayah la rujuk balik adik oiii byk lagi laki baik kt luar sana, ex kau baru rasa duit 100 tu xleh buat pa masa dia hdp dgn awak duit 100 tu blh makan utk sbln skrg baru dia tau langit tinggi rendah…duit 100 pi kdai acheh pun blh habis la…xguna la ex ko dik, kesian ko dik

Hero Yuzmiraikhwnaira Jgn la nk stay an kaki pukul ni. Mmg bodohla dok tahan bdn jd punching bag. Baek lg suh mak pak y balun hang dr hang kena balun laki y bkn lahir n jaga hang dr kecik.

PERHATIAN :

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!