Home / hiburan / Sekarang biar semua org tahu kau penakut !!!!! Penipu !!!! perempuan plastik..-SHEEDA

Sekarang biar semua org tahu kau penakut !!!!! Penipu !!!! perempuan plastik..-SHEEDA

“Muka cantik tapi hati busuk, bodoh la kau!” Ifa Raziah kena serang di tempat letak kereta Menerusi akaun instagram, penyanyi dangdut Sheeda telah memuat naik video dirinya menyerang Ifa Raziah di tempat letak kereta. Video itu dipercayai direkod oleh anaknya, Bienda berdasarkan suara yang kedengaran.

 

 

 

Menerusi video berkenaan, Bienda turut menasihati ibunya untuk berhenti berbuat sedemikian tetapi tidak diendahkan oleh Sheeda.

” Ma, berenti. Malu kat orang lah Mama ni.. “

Di bawah adalah status dan video yang dimuatnaik oleh Sheeda di akaun instagramnya :

” Bersemuka tak berani pulak, perempuan plastik.. suka buat hal.. kena bg pengajaran supaya dia insaf.”

” Pandai pulak ko lari dan buat2 tak nampak, belakang aku.. semua orang ko canang cerita memburuk2kan aku..

” Sekarang biar semua org tahu kau penakut !!!!! Penipu !!!! Ini jawapannya .. ”

Rata-rata peminat terkejut dengan pergaduhan yang berlaku itu dan tak kurang juga ada yang menghentam. Ada juga yang mengatakan ini hanya gimik semata-mata.Ini antara komen-komen :

muhd.riez : Kau ni dh nak mati makcik,please taubat dr kau buat mcm ni?

farrahatieliya : Rasanya gimik jer ni. Ada laaa “apa2” tuu hahahahahahahaha

norshyazliana : Bila video gaduh..punya la ramai view dn yg komen..hahha.

filynnnn : Gimik jela weyhh…artis malaysia ni gimik je lebih utk korg follow cerita dorg.. jgn percaya la dgn artis malaysia ni.. semua mengarut. Xde faedah.

syaheermtzz : betul ke gaduh?

cikbellalalaaa : @ifa_raziah alahhh…tolak bahu sikit jer pon kecoh betul la

g__387 : propa ja nie..cam kes gaduh sajat n safiey tu..esk2 baik balik..

Agak-agak betul ke ini hanya propa dan gimik semata-mata seperti yang diperkatakan ? Atau ianya betul-betul terjadi ?

Semoga tiada apa-apa yang berlaku dan diharap hubungan kedua-duanya baik-baik sahaja.

Sumber : IG Sheeda via Ciungwanara

http://matbawang.com

PERHATIAN :

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!