Home / sedih / saya kene berhati2 jika duduk berbicara, takut tersilap kata,dia marah2 naik angin-SUAMI BARAN

saya kene berhati2 jika duduk berbicara, takut tersilap kata,dia marah2 naik angin-SUAMI BARAN

Assalamualaikum, tlg hide kan identity saye. Takde tempat utk sye mengadu mungkin di ruangan KRT ni bole kongsi bagi pendapat dan nasihat2 bgi masalah sye.
Begini. Saya mempunyai seorang suami yg sgt panas baran yg luar biasa dan sgt2 sensitif. Dia tidak pernah menerima sye seadanya. Malah suami sye sering merendahkan sye dan membandingkan sye dgn wanita2 lain seperti isteri kwn2 dia, dari segi kecerdikan kepandaian dari segi pendidikan dan kemewahan. Sye tak mempunyai apa2 , mmg benar sye bukan wanita yg berpelajaran dan tiada harta benda.

 

 

Apa yg sye ada hanya kepandaian dari segi menjaga mkn minum pakaian suami sye sahaja. Mmg sye sgt berkecil hati bile suami sye suke membanding dgn wanita2 di luar dari segi pendidikan dan kemewahan dan dari segi tutur bahasa. Saya sedar sye lembap dlm english. Tapi sye ni isteri dia takkan dia sanggup nk memperendah2kan sye dan membanding dgn wanita lain. Dan kenapa sebelum ini dia tak fikir masak2 sebelum nak berkahwin dgn sye kalo dah tahu yg sye ni lembap dari segi bahasa , dari segi pendidikan dan darjat??

Apa yg dia nk sebenarnye sye pun x tau laa😔. Sye dah berumahtangga dgn suami sye selama 2 tahun lebih. Kalo bab panas baran mmg sentiasa ada je yg tak kene, kalo silap cakap habis sye di maki, jerit2, dan nk naik tangan kaki. Bila duduk sembang2, kene hati2 bila berbicara, silap sikit dia amik hati dan sensitif lepastu dia naik panasss naik angin. Sye dh tak tau camane nak layan suami sye ni. Bile duduk bersembang sama2, sye kene berhati2 jika duduk berbicara, takut tersilap kata. Bile dia marah2 naik angin, sye selalu di asingkan di bilik kosong. Kalo dia naik angin, dgn mak bapak dia skali dia hilang rase hormat… Ape la nasib sye ni… Sye sedar, sye tak mempunyai ape2 seperti wanita lain. Kdg2 bila dia bersendirian , moody, dia selalu cakap yg dia tak pernah syg kat sye, dan ni semua disbbkan kerana syg kedua org tua dia, dia trpaksa kahwin dgn sye.

padahal, dia yg tergila2kan sye dan nak sgt kahwin dgn sye semenjak kiteorg kenal di ruangan media sosial. Mak mertua sye cakap, dia ni mmg jenis panas baran sejak dari dulu lagi semenjak berkahwin dgn bekas isteri pertama. Tapi isteri pertama dia ialah org keberadaan dan seorang lawyer, jodoh dorang berdua hanya 4 tahun je kemudian mereka berpisah. Sye syg sgt kat suami sye. Walau buruk pun layanan dia kat sye, sye masih hormat kat dia dan tak melawan pon. Sye nak rumahtangga sye kekal bahagia hingga aher hayat kami. Tapi sye tak nak terus dilayan sebegini.

Saya hanya mampu bersabar tapi kesabaran sye sampai mkn diri. Sampai bila saya diamkan diri, tiada tempat utk sye mengadu masalah sye. Sye simpan sje. Dan jgk saya dpt tahu dia masih curang kat belakang sye sbb sye dpt tahu aktiviti dia kat whatsapp dan jgk received call in & out. Dan satu hal lagi pada tahun lepas sye pernah mengalami keguguran 2 bulan tidak tahu apa punca yg menyebabkan keguguran mungkin belum ade rezeki utk sye, tapi masa tu suami sye redha dan maafkan sye akan TETAPI..

. jika sye mengalami keguguran sekali lagi, dia tak nak maafkan sye dan sye takut dia tak nak sye sbb saya faham apa yg dia maksudkan. Sebenarnya sye dah keguguran 2 bulan lepas sampai sekarang sye masih belum berterus terang kat suami sbb sye sgt takut kehilangan suami sye. Wlw buruk layanan dia terhadap sye selama ni, sye masih hormat kat dia dan sgt syg kat suami. Sye tak tau camane nk selesaikn masalah sye, sye sgt2 takut kehilangan suami sye…

PERHATIAN :

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!