Home / kisah / sajat kerap loya dan pening kepala,mengadu pada aliff dia mungkin mengandung???

sajat kerap loya dan pening kepala,mengadu pada aliff dia mungkin mengandung???

Dato Aliff Syukri dan Sajat sentiasa ada ada je lakonan pendek baru baru ini, tetapi kali ini dengan hanya 2 jam dimuatnaik oleh Dato Aliff di laman Instagram nya, view mencecah hampir 300K. Ramai nya peminat peminat Dato Aliff syukri ni kan, ada sahaja orang yang ingin melihat telatah spontan nya tu.

 

anak awak brp org?? dugaan kawin muda banyak sgt tp bila tngok anak2 membesar kita rasa seronok sgt sbb jadi abah muda 31tahun anak sy dah 6org dan yg paling besar 10tahun..

Dato Aliff Syukri juga hairan mengapa dia mempunyai pengikut yang sangat ramai di laman instagram kerana dia bukan lah menempa nama dalam industri seni mahupun politik. oleh itu, min rimbabara harap kan semua rakyat malaysia mendoakan kesejahteraan kepada Dato Aliff Syukri dalam membimbing keluarga kearah jalan yang diredhai oleh Nya.

apa kata korang, setuju tak?

Respon sajat di pertengahan video agak mengejutkan, kelihatan seperti dua tiga kali Dato Aliff mengajukan soalan yang sama. Korang nilai sendiri ya lakonan mereka berdua ni.

VIDEO :

Jangan lupa komen yang baik-baik sahaja ya ! Kita doakan yang terbaik buat mereka berdua.

Senang senang dato la meminang sajat?

sumpah lawak gila dato aliff..

Suka cara dato aliff yang jujur..

Sumber : IG dato alifsyukriterlajaklaris

 

respon netizen

Sakina Leo Leo DAH JANTAN MACAM MANA BOLEH MENGANDUNG..MENGANDUNGKAN TAIK BOLEHLAH…

Lan Kacak Azroy Hensem Padu lah dato daebak hahahaha sajat oppps abang sajat

Ieda Abdullah Hahahahaha Suriani Kahar Suramiza Kahar Suriana Kahar “pksa pksa pulak” org g kebun…hahaha

Cik Lara Nk tnya la Mini San awatt la sjak 2mnjak ni sajt suke tunjuk2 bnda tu..hahahha.nk kata dia btol2 tulen ke..huhu

Nur Masliyana Dato jer yg taw yg dia btul laki sbb tu ckp dia gila n selalu sakat sajat..

Yanty Ahmad Pompuan tulen klu dia dtg bulan xde nyer hujung2 bulan..sebulan sekali tu dia klu nk dtg xkira lah awal..tgh2..akhir bulan pun ada dik non sajat oii haha..

Dean Danial Memang giler la c sajat ni..lantok la nak bt apa kat dunia ni…

.rimbabara.

PERHATIAN :

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!