Home / sosial / Orang lelaki ni berkawan dengan kau hanya nak kongkek jer!

Orang lelaki ni berkawan dengan kau hanya nak kongkek jer!

Orang lelaki ni berkawan dengan kau hanya nak kongkek jer!  | Isu pembuangan bayi bukanlah suatu perkara yang asing lagi di Malaysia dan menurut statistik Polis Diraja Malaysia (PDRM) kes pembuangan bayi meningkat dari tahun ke tahun.

Sejak petang semalam lagi, netizen telah dikejutkan dengan insiden pembuangan seorang bayi malang yang masih lagi tersisa tali pusat dibuang oleh seorang wanita yang dipercayai ibunya sendiri dari tingkat tiga seperti sampah di Kajang, Selangor.

Bayi tersebut dikatakan anak luar nikah kepada pasangan warga asing. Ketika dijumpai, bayi tersebut masih lagi dalam keadaan bernyawa.

Berikut adalah video yang dirakam oleh netizen ketika bayi tersebut dijumpai orang ramai.

Ekoran insiden ini, seorang pengguna Facebook telah meluahkan pendapat peribadi beliau mengenai isu tersebut.

Menurut Redzuan Abd Manaf atau lebih dikenali sebagai Pak Su itu, perkara tersebut sepatutnya boleh dihindari daripada awal sekiranya gadis di luar sana pandai menjaga maruah diri dan tidak mudah terpedaya dengan ayat manis atau pujuk rayu seorang lelaki.

Jangan “main” kalau tak nak “bayi”. Maaf kalau coretan paksu kali ni buatkan ramai yang terasa hati. Maaf juga kalau perkataan yang paksu guna pakai agak kasar sedikit bunyinya ya sebab paksu sedih, kecewa dan amat marah sekali.

Tak tahu nak mencarut atau nak memaki orang-orang bangsat laguni. Baik yang jantan, baik yang betina memang layak dikasi kaki. Lebih bagus kalau boleh direjam sampai mati!!! Sanggup kau buang, kau campak anak kau sendiri. Woiii…..mana pergi kau punya hati???

Mana hilangnya sifat ihsan dalam diri??? Mana perasaan kau sebagai seorang perempuan/ibu ni pergi??? Kau nak salahkan jantan yang dah “kongkekkk” kau, kau boleh pergi mati!!! Masa nak menjalang, masa nak menyundal, masa nak menyedap kau yang betina pakai mengangkang/menadah serah diri.

Pantang jumpa belalai jantan, kau lupa diri. Tak fikir kesan belakang hari. Lepas keluar anak hasil dari “projek” yang kau cari, kau buang anak tu macam kau buang tahi!!! Perangai kau lebih teruk dari seekor 🐷.

Paksu ulang ya…..lebih teruk dari seekor 🐽!!! Allahurabbi!!! Walau apa alasan pun sekali, paksu tak boleh terima (tolong girls-girls kat luar sana, tolong jaga diri). Orang jantan kalau betul ikhlas nak buat kau bini, depa takkan “kongkek” free bakal ibu kepada anak-anak depa nanti.

Depa memang nak jadikan korang lubang pemuas nafsu masa depa horny…..paksu tahulah paksu pun ada pistol sama macam depa ni). Orang lain kahwin bertahun-tahun punyalah susah nak dapatkan seorang anak, kau yang senang dapat pergi buang…..dasar jin aprit tak sedar diri!!!

Walau bagaimanapun, menurut beberapa sumber di internet, bayi tersebut telah pun dilaporkan sudah meninggal dunia akibat pendarahan yang teruk dalam otak yang dialaminya.

Sumber : Redzuan Abd Manaf

PERHATIAN :

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!