Home / kisah rumah tangga / mertua setiap bulan minta rm 40.. gaji hubby saya bukan besar min..takat 4k je.

mertua setiap bulan minta rm 40.. gaji hubby saya bukan besar min..takat 4k je.

Salam min. Macam mana nak buat kalau mertua setiap bulan minta rm 40.. gaji hubby saya bukan besar min..takat 4k je. Kan tugas suami yg beri isteri nafkah. Fil saya masih hidup min..so nape mil nak minta duit dengan suami?? Buntu sgt..

respon fb

Tasha Danial Shaqkir Baik ko g makan racun sana la weii…rm40 sebulan kau nk berkira dgn org tua..dlu mak bapak org tu besar kan dia kasi dia makan pakai sekolah taw..sampai da besar berjaya..dia nk mtk anak dia rm40 sebulan pun kau tak kasi..ko ingat tanpa restu org tua ko bahagia ke dunia akhirat…allah bawak2 la berbyk zikir tuk ko tu luas pandangan dlm dunia nie…

Ainun Jaafar rm40????ke rm400???????????ko sedar tak mak bapak mertua ko tu.. tggungjwp anak lelaki@laki kauuuu.. klo kat mak bpk dye pun dye xblh bg.. ko rase umh tgga ko dpt berkat ke??????? gaji laki ko 4k!.. gaji laki aku xsmpai 1k pun ..alhmdulillah mampu bg mak dye perbulan..

Zukirah Salleh Jgn menghalang suami untuk berbakti pada org tuanya..selagi keperluan kita sbg isteri cukup lengkap jgn byk bunyi.. rm 40 apa la sgt….ke ko mintak kena kecam??ni bukan menantu ni hantu

Fairus Akma Ismail bodoh nye jo nie dik .. tanggung jawap.ank laki kat mak bapak dye x kan abis slagu hayat dye masih idup bodoh.. bkn mintan bnyk pon 40.iggit je.. gaji kali ko pon bkn sikit 4k lak tu.. ko. tu dh jdi menantu yg derhaka… kesian mil ko doat menantu cm ko

Nursyuhada Abd Rani Tu mak dia tau x..stakat 40rggt x luak pun rr gaji laki kau tu .. kalo mak dia nk mtk sbln 1k pn xpa aishh ..dlu2 mak dia ssh2 bsrkn laki ko tu ,xde pn dia mtk balasan..takat 40 rggt pun nk bkira …sblm kau kawen ng ank dia,sblm laki kau nk dpt gaji 4k sbulan tu kau tahu ke ssh depa 1 family mcm mn..

Noor AsiQin Kadir Puan, suami puan tu anak lelaki. Walaupun dia sdh berkahwin dan bapa kandungnya masih bernafas,ibu tetap tanggungjawabnya. Memang btul , dia kena beri nafkah pada puan . Tapi gajinya RM4k tu lebih daripada layak utk bagi ibunya RM40. Cukup baik ibunya hanya minta RM40 sebulan. Bukan minta kesemua duit gaji. Sekiranya si ibu tidak meminta sekalipun, dia patut hulur duit kepada ibunya. Boleh bantu murahkan rezeki puan sekeluarga. Tak luak mana pun duit gaji setakat bagi ibu RM40. Masa mereka ada lagi ni la kita nak hulur duit. Bila mereka sdh tiada, mereka tak kan minta lagi duit kat suami puan tu. Puan boleh simpan semuanya.

PERHATIAN :

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!