Home / kisah rumah tangga / Menyesal aku lahirkan anak! – isteri muda diceraikan talak 1 kerana kes kecil ini!

Menyesal aku lahirkan anak! – isteri muda diceraikan talak 1 kerana kes kecil ini!

Sy baru 3minggu diceraikan suami.Di usia 26 tahun sy dah jd janda.tak sangka kami yg dianggap pasangan romantik sblm ni musnah hanya kerana anak.kalau tahu mcmni baik jangan ada anak..

sy diceraikan talak 1 sebabnye anak jatuh.takde luka pun,takde ape yg teruk pun tp dia kata sy cuai.bayangkan la sy jaga sorang ank umur stahun mmg lasak sangat.

sy mmg jaga anak elok baik ye lah syg kan 6 tahun tunggu kot.suami mulut je kata syg lah hape lah jaga kejap2 je.pampers ank baju makan pakai anak semua sy A to Z.dia keje,sy ni bniaga on9 saja tp syukur Allah bg cukup.

Cuma sy sedih tindakan dia.anak demam dia salahkan sy.ank batuk dia kata sy tak jaga kebersihan.sedangkan sy tahu apa yg baik utk anak.sy jadi geram..sedih..mcm2 ada.

Hari sy d ceraikan tu ank main basikal kecik dia tu.pastu jatuh kaki dia terkena sikit kat pintu almari.dia nangis kuat sangat.sy ms tu nk po po sgt2.sy dh bgtau dia srh tgk ank sy nk popo..sy tak tau lah apa yg dia buat sampai tak dengar sy mintak tlg.

smpai lah anak jatuh.budak manja sikit pun nangis melalak mcm sakit sgt2 pdahal takde apa pun.lantai bukan mozek,tp lantai pakir dn sy siap2 letak karpet kalau jatuh kpala pn tk lah truk.

sy dh report kt mahkamah utk hak ank.sbb ank mmg kat dia.sy sngaja tinggal kt dia supaya dia tahu ssh senang jg ank.Dah la ank lelaki sy muka sebiji muka dia tak lain lansung..hari ke dua sy balik rmh mak,dia dah call nangis2 srh balik.

katanya anak rindukan sy..sy kuatkan hati supaya tak tunduk pd dia.sy rindukan ank.hari2 menangis rindu anak.Ank sy full bf,sy harap ank sy mnm susu fomula selama ketiadaan sy.

utk pengetahuan,suami sy ni baran.sy tak tau lah dia syg sy lagi atau tidak.lepas kelahiran ank kami dia berubah banyak.

sblm ni penyayang kpd sy,tp lpas ada ank tidak lg.dia jd pemarah dan mcm2..dia syg ank tp dia tak care pn pasal ank.semua sy yg fikir..

kalau sy nyusykan ank pun kalau nak mkn ke ape ke,dia akn paksa sy stop menyusu walaupun ank tu menangis.sy tak tahan dah dengan sikap dia.tundukkan dia dengan adimanja pun belum tentu dia boleh berubah.

mungkin racun tikus plg sesuai utk dia(geram)..atau sy kejam sgt bertindak utk tidak rujuk balik?sbb sikap dia sblm ni baik kpd sy,lepas ada ank ni saja dia brubah..boleh bg pendapat?

yg penting skarang sy nk tuntuk hak anak saja.dia takkan bg kat sy..walaupun hari2 text sy pujuk srh balik.dia kata anak demam rindukan sy.yaAllah sy selalu doa semoga Allah lindung ank sy.amin.

PERHATIAN

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!