Home / sedih / menguruskan diri sendiri pun saya tak mampu inikan nak sedia kelengakapan bayi nanti

menguruskan diri sendiri pun saya tak mampu inikan nak sedia kelengakapan bayi nanti

 

macam mana nak hadapi semua dugaan ni sehelai persiapan anak yang belum lahir bahkan untuk menguruskan diri sendiri pun saya tak mampu

Salam untuk semua pembaca, disaat orang lain menyambut bulan ramadhan dengan perasaan gembira saya ditimpa dengan dugaan yang berat. Bermula dengan suami dan saya dipecat disebabkan mulut orang. Selepas itu saya terima perkhabaran pemakanan saya tak terjaga, tidak mencukupi untuk anak dalam kandungan 30 weeks terlampau kecil anak saya …

saya tahu bersahur dengan biskut kering dan kurma, berbuka dengan air kosong makan apa yg dijumpa adalah bahaya tapi itu dugaan kami. Ditimpa lagi dengan dugaan saya dan pasangan dihalau keluar oleh tuan rumah atas alasan saya tidak bayar sewa, dan hari itu juga suami saya menghilangkan diri. Menjejak suami di rumah keluarganya namun dihalang oleh mak mentua dirampas mas kahwin iaitu rantai emas yg saya bercadang untuk gadai, diambil semua harta yang saya ada melainkan henfon buruk dan diceraikan dengan talak 3. Saya dengan rasminya tiada tempat bergantung berteduh sehingga ke hari ini.

Saya hanya mampu merempat tidur di masjid tapi hari ni dikantoi malah dihina dimaki seperti sampah sebab tidur di rumah Allah. Pernah terlintas mengakhiri semua ini tapi tak sanggup kerana anak dalam kandungan. Saya tak tahu macam mana nak hadapi semua dugaan ni sehelai persiapan anak yang belum lahir bahkan untuk menguruskan diri sendiri pun saya tak mampu Jauh disudut hati saya, perasaan takut kehilangan anak yg saya kandung ni wujud.

Bukan nak simpati tapi saya minta doa anda supaya urusan saya dipermudahkan dan anak saya selamat bertahan. Persoalan saya, adakah rumah kebajikan akan ambil anak saya hanya kerana saya takde tempat berteduh?? Ada ke rumah kebajikan untuk ibu mengandung?

 

respon fb

Madeline Dove Salam sis. Saya ada menguruskan bayi yg bakal lahir utk di ambil sebagai keluarga angkat. Sekiranya sis memerlukan bantuan saya, bole call 017-4416680 atau whatsapp sahaja. Tiada charge yg dikenakan. Saya hanya menguruskan secara percuma. Sekiranya memerlukan tempat tinggal srhingga befsalin akan cuba diuruskan juga

Anna Loy Allahuakhbar.. Teruknya .. Kesian awk ngan bby. Laki xguna!. Binatang punya mertua..
Moga org msjd y hina awk tu diberi hukuman setimpal.
Tlglh sape² jgakn die.

Ejah Zulaijah Minta maaf semua. Sy taw semua org baik2. Tp kalau siapa2 betol2 nk tlg pengadu, lebih baik siasat sedalam2nya. Bkn apa, kdg2 org suka ambil kesempatan sbb sikap baik hati ni. Kita cuma nk berjaga2 je. Kalau boleh, minta dgn admin detail si pengadu. Jgn tinggalkan komen ‘pm sy’ atau tinggalkn no telefon anda. Tkt anda akn jd mangsa manusia tidak bertanggungjawab. Lagi nk dkt raya ni, org sanggup buat ape saje demi duit. Sekadar peringatan. Terima kasih.

Aen Bahar Ya Allah sis.. beratnya dugaan.. kdg kte igt kte la paling ditimpa kesusahan kesedihan.. ada yg lagi pedih.. Allahuakbar.. semoga sis dipermudahkn segala urusan.. semoga sis kuat.. jgn buat yg bukan2 sis.. tergamak suami tinggalkan tanggungjawab dan melarikan dri.. ceraikan talak 3 pula tu.. Allah 😢😢 kejamnya manusia.. sbr sis..semoga ada yg membantu dan urusan sis dipermudahkn.. amin..

PERHATIAN :

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!