Home / kisah / laki aku dah macam lembu kena cucuk hidung sejak kahwin dengan janda anak 7.

laki aku dah macam lembu kena cucuk hidung sejak kahwin dengan janda anak 7.

Salam min…
Raya dah dekat tapi aku tiada mood raya pun..
Aku raya sendirian hanya berteman ank angkat. Laki aku mesti raya rumah madu aku sebab laki aku dah macam lembu kena cucuk hidung sejak kahwin dgn janda ank 7.

 

 

hiasan saja
Aku nak mengalah dah. Penat hidup begini, semua tak dipedulikan suami balik rumah aku pun macam pencuri. Balik rumah aku semalam, balik rumah madu 6 malam, habis nafkah.zahir batin aku ke laut. Aku muda lagi, nak juga tidur dlm pelukan laki.
Taula sabar aku pun ada hak, makan minum aku tak pedulikan aku mengidam pun tak cara hal kelamin kalau tak minta, tak mula tak dapat la jawabnya.

Tau la kau tu hebat, kalau tak hebat tak kan laki aku gila meroyan kat kau. Tau la tengah bahagia atas airmata aku, tak payah la duk tayang dlm fb, ig..kot2 ada yg tengok meluat, detik hati org kan ada yg tak elok.
Tau la kau janda lawa takkan nak janda kan aku pulak.
Cukup2 la duk sakit kan hati org. Laki aku tak kaya pun, harap mulut manis je, tapi kau dah kenal sikit2 kan perangai dia kaki tipu kan, kaki betina kan, kaki pancing..,,16 tahun dah hadapi perangai dia.
Sabar yer…nanti la aku pun nak angkat kaki dah.

 

respon fb

Siti MaiZaidi 16 tahun kak tgu..?? Move kak klau dh nafkah smua terabai. Yg madu tu pulak…hmmm. biasa mcm ni lah. Dh dpt kta boleh bermadu..tp dlm diam2 dia akn cuba usaha kan suami tu jadi hak milik dia seorg.

Miranda Syarifuddin Weyyy lama nye tu sis smpi 16 thn.. Klu aq dgr laki aq selingkuh kah atw dy ckp nk nikah lg,aq apa lg minta lepas scra baik2 lah.. Mesti gerenti punya tk kan dpt berlaku adil terlbh pula janda ank 7.. Sendiri lbh baik lah.. Sedekahkn sj laki sis kat janda tu,beso pahala sis n sis boleh lah move on..

Pari Pari Dik…’sedeqah’ jer laki ko kat dia.
Mula2 mmg la rasa suka…sibok sgt ‘henjut’ janda anak 7 yg dah longgar tuu…tggu jer laa…sikit masa lagi…dgn anak janda tu 7 org…bio serabut kepala dia…bio pdn muka dia…
Tinggalkan jer jntn puaka tuu…watpe ko nak terhegeh2 kat dia…buat x tau sudah…buat jual mahal…

Aisah Rahim Hidup teraniaya .. hak isteri dinafikan dalam hidup berpoligami.ada bukti kukuh…boleh rujuk ke pejabat agama @ ke makamah syariah failkan fasakh…jangan habiskan airmata & sia2kan kehidupan untuk suami yang tak bertanggungjawab & tak tahu menghargai isteri.

PERHATIAN :

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!