Home / kisah / Kejamnya jantan ni….sanggup bunuh anak sendiri dan rodok mulut anak guna parang,sebabkan stress..

Kejamnya jantan ni….sanggup bunuh anak sendiri dan rodok mulut anak guna parang,sebabkan stress..

Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner Mohammad Azlin Sadari berkata, pihaknya dimaklumkan kejadian itu selepas menerima maklumat mengatakan terdapat seorang kanak-kanak terjatuh dari tingkat empat flat tersebut. Ujarnya, bagaimanapun, siasatan di lokasi mendapati kanak-kanak terbabit ditetak bapa kandungnya yang juga peminum tegar ketum. “Bapa mangsa kemudian ditahan di lokasi kejadian dan ujian air kencing mendapati lelaki tersebut positif dadah jenis syabu. “Siasatan awal mendapati ketika kejadian,

 

 

hiasan saja

mangsa hanya tinggal berdua bersama bapanya di rumah dan pemeriksaan lanjut turut menemukan parang di dalam kediaman itu,” katanya, hari ini. Tambah Azlin, hasil soal siasat ke atas suspek, lelaki terbabit mendakwa mendengar suara ghaib yang menyuruh membunuh anaknya. Jelasnya, sebaik sahaja suspek menetak anaknya, kanak-kanak terbabit diletakkan di hadapan rumahnya manakala suspek mengurungkan diri dalam kediamannya. “Semakan lanjut mendapati suspek mempunyai kes lampau berkaitan dadah dan siasatan akan dilakukan di bawah Seksyen 302 Kanun Keseksaan. Setakat ini kes dianggap selesai,” ujarny. – UTUSAN ONLINE

 
Shazana Adanan Kalau perempuan kita akan cakap meroyan. Mungkin lelaki pun boleh meroyan. Bila perempuan buat semua kata jangan salahkan mereka. Bila lelaki buat, kita persoalkan kenapa mereka buat. Lelaki juga ada perasaan. Kita tak ada di kasut mereka. Sekiranya betul dia salah semoga dia dihukum sebaiknya. Jika tidak, semoga dia dibela sebaiknya. Semoga urusan mereka dipermudahkan dan juga urusan kita semua.

Mak Cun X faham sungguh la ..da ayah dadah..terang2 dadah..boleh lak ada yg kata jgn tuduh2…peduli la bapak dengar suara apa jin setan skli pun..ya allah..anak yg berdosa jdi mangsa…3 kali tetakk..korang leh bayangkn x apa anak tu rasa pd tetakan yg pertama…Allah…😭😭😭😭…

Fel Dhiyani Stress depression boleh menyebabkan kematian… sekali pun mak bapak mana tak sygkan anak2nya… tapi kita tk duduk disituasi tu…. mcm2 benda boleh jadi… terutamanya halusinasi…. bermonoloq sendiri…. innalillah untuk anak syurga tu

Renna Ren xpe…kita xyah nak maki2 org sbb kita pon ada ahli keluarga.. ad suami.. ad anak2 yg nak membesar dgn dunia yg
semakin mencabar skrg.. si pembunuh akan dpt hukuman yg setimpal.. kita yg masih normal ni jaga lah anak2 kita sebaik mungkin.. jgn mudah mengata org takut2 nnti berbalik dkt ahli keluarha kita sndri… jom kita sama2 sedekahkan al fatihah utk wildan syurga tu..

Astaghfirullah..
Kejamnya bapak dia.. sanggup bunuh anak sendiri.. sebabkan stress… Ape yg stress sgt tu smpi smpi ko kelar leher.. rodok mulut anak guna parang.tak ada perasaan hati langsung..
Ya Allah. .. ngeri rse..

Bila polis tanya bapak dia.. anak siapa. Mula2 tak nak mengaku. Dah kena baru nk mengaku..budak tu tak bersalah apa pun.kenapa anak yang jadi mangsa!!!!!!!..
Semoga ko dapat balasan seteruk-teruk nyaaaa. ..

Kejadian di flat A12 Puchong Permai petang tadi…..

#sisxmembawang

PERHATIAN :

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!