Home / kisah rumah tangga / kau begitu kejam isteriku, kalau kau tak suruh N gugur kan kandungan N tak kan lari, kau ego dan penting kan diri

kau begitu kejam isteriku, kalau kau tak suruh N gugur kan kandungan N tak kan lari, kau ego dan penting kan diri

kau ego dan penting kan diri, nak ke kau kejadian ni berlaku pada anak2 kita kelak? mana hati naluri kau sebagai ibu??admin.. mohon jangan siarkan profil fb ni. saya guna acc adik. salahkah aku sayangi wanita 20 thun lebih muda dari aku? dah hqmpir sebaya dengan anak sulung aku. dia adalah staff bawahan aku.. dari dia mula2 masuk kerja aku dah suka dia.. dia tak macam permpuan lain.. kasar.. jarang berrcakap dengan aku.. lama kelamaan aku makin suka kat dia.. bulan berganti bulan.. kami semkin rapat dan akhir nya kami menjadi sepasang kekasih. kekasih gelap.. ye dia kekasih gelap ku.. aku punyai seorng isteri.. aku sayang ke dua2 nya.. aku sngat sayang kan N..

setiap hari aku mesti ke pejabat.. aku tak boleh sehari pun tak brjumpa N.. begitu jaga N..dan keslahan pling besar kami.. kami bnyk kali terlanjur.. aku memang berniat nikahi dia.. tapi minta izin dari isteri benda paling mencabar bagi ku.. isteri ku seorang yang garang.. sebab tu aku sedikit baru paling hati pada nya.. mulut dia padas tak kira dengan siapa termsuk dengan aku pun di bbi di anjng kan nya.. mana aku tahan.. aku pun ada hati.. mana maruah aku sbgai suami?? sebab tu aku tersuka tanpa sngaja pada N ni..

nak di jadi kan cerita.. perbuatan terkutuk kami buat sampai N mengandung.. ye aku harus tanggung jawab.. dan kami pula kantoi.. aku tak tahu nak buat apa aku minta izin la kwin dengan N tu.. isteri aku sekeras2 nya melarang! apa pun jadi jangan nikahi N.. aku buntu nak buat apa.. aku sayang N.. mana mungkin aku tinggal kan dia setlah aku nodai dia.. apa akan jadi dengan hidup dia akan datang.. apa akan jadi dengan anak tu.. aku buntu.. tak tahu jalan mana yang hrus aku pilih.. aku memang punyai anak dengan isteri.. 24 tahun kami kwin.. aku kasihan dengan anak2 aku.. tapi aku jaga terlalu kasihan pada N.. aku sayang dia..

kini N hilang entah kemana.. aku tak mampu cari dia.. mana aku pergi dia atau anak2 pasti ikut.. handnfon semua isteri pegang.. aku tak mampu nak cari N.. wahai N abang yang kasihi..ketahui la.. apa pun brlaku antara kita.. abang akan terus sayangi awak.. smpai akhir hayat abang.. sejauh mana pun awak pergi.. satu hari abang akan cari.. awak kandung benih abang.. darah dging abang.. abang akan tunai kan smua janji2 abang nikahi awak.. walau waktu tu abang dah tua.. dah brpuluh tahun.. abang akan tetap nikahi awak..

wahai isteri ku yang aku sanjungi.. terima kasih atas segala nya.. aku halal kan mkn minum mu.. tapi.. kau begitu kejam isteriku, kalau kau tak suruh N gugur kan kandungan N tak kan lari, kau ego dan penting kan diri, nak ke kau kejadian ni berlaku pada anak2 kita kelak? mana hati naluri kau sebagai ibu?? mana hati kau sbgai manusia.. jika selpas ini rumah tangga kita tak seaman dulu.. ketahui lah.. ia brpunca dari kau.. aku berdiri tegak sebagai sorang suami ini hanya kerana anak2… fahaamilah maksud sebenar aku..

wahai pembaca sklian.. aku sdari kesalahan aku.. aku berdosa pada semua.. ini smua brpunca dari aku.. tapi salah kah aku.. cintai N?? aku dahaga kasih sayang seorang wanita.. jatuh cinta lagi di usia mnjangkau 50 thun itu jaga salah aku ke?? allah salh ke menemukan kami berdua?? aku lyak memilki ke dua2 nya.. aku mmpu..

Kisah rumah tangga

PERHATIAN :

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!