Home / sedih / kanak2 berusia 8tahun menjadi mangsa rogol kepada 7 orang lelaki dewasa! Ini kes pedopilia!

kanak2 berusia 8tahun menjadi mangsa rogol kepada 7 orang lelaki dewasa! Ini kes pedopilia!

 

#JusticeforAsifa

Pembunuhan Asifa Bano : Kanak2 berusia 8tahun dibunuh & dirogol beramai2.

“Saya tahu sesuatu yang mengerikan telah terjadi pada anak saya,” ujar sang ayah, Muhammad Yusuf Pujwala

Disampingnya duduk seorang isteri & ibu yang tidak dapat menerima kematian tragis anak kecilnya yang berusia 8tahun. Bibir Naseema Bibi tidak henti2 memanggil2 nama anaknya.

Mayat anaknya itu berada didalam keadaan memilukan. Kukunya menjadi hitam. Ada tanda biru dan merah di lengan dan jari-jarinya. Dia telah diseksa teruk,kakinya juga patah.

Asifa Bano,kanak2 berusia 8tahun berasal dari wilayah Kashmir India telah menjadi mangsa rogol kepada 7 orang lelaki dewasa! Ini kes pedopilia!

Yang lebih tragis,jenayah ini dilakukan oleh orang2 punyai jawatan & nama!

Seperti korang tahu,negara India adalah negara statik jenayah rogol & bunuh yang paling tinggi. Bahkan telah dinobatkan menjadi tempat yang tidak selamat bagi kaum wanita & kanak2.

Bukan cuma rakyat biasa,orang2 berjawatan,jutawan,menteri2 juga terlibat didalam isu ini.

Yang lebih malang,perlakuan ini kebiasaannya sang penjenayah tidak mendapat hukuman yang setimpal. Bahkan ada yang bebas tanpa mendapat pembalasan!

Maria Nursyam tq mah bnyak post2 ko pasal pedofilia menyedarkan aku..supaya aku tk leka main hp bile ade kat luar.hanya Allah saja tempat anak2 kami berlindung dripada syaitan berwajah manusia.

Ahmad Albaihaqqi brdasarkan ap yg hg tlis mah..ni msti dh drancang awal² lgi..msti diorang tahu yg budak tu akn kluar ke hutan..mngkin diorang culik dia msa dia dah msukkan kuda dlam kndang..skrang ni bahaya mah..mnggu lpas ad India kantoi ngn aq tngah rakam ank org main kt waterpark..aq profesional mah..aq bgitau kt bapak bdak tu untuk cek hp India tu..damn..rpanya bnyak lgi yg dia rakam..and India ni mmg ori mai dri India..bkn Malaysian

Azlina Shah Perangai macam iblis. Budak 8y pn dikerjakan. Pdhal kat sana tu pelacur kampung pun berlambak2. Budak juga yang dicarinya.. memang iblissss !!!!!

#salmahmelor #fuckta_creepy

PERHATIAN :

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!