Home / kisah / JANGAN SIRAM POKOK DENGAN SUSU IBU!!benda tu rupanya dah minum susu yang saya buang tu

JANGAN SIRAM POKOK DENGAN SUSU IBU!!benda tu rupanya dah minum susu yang saya buang tu

JANGAN SIRAM POKOK DENGAN SUSU IBU!!

saya baca info xnak tolak rezeki susu siram kat pkok sebagai baja…susu saya banyak dan anak xminum botol..saya simpan tapi terlalu banyak..xmuat peti..pastu saya baca info klo nak buang gitu je macam tolak rezeki..siram kat pokok sebagai baja..saya siram kat pokok..anak saya tiba2 xnak nyusu belah kiri nanges2 bila saya bagi kiri.

 

sekadar gambar gogle xde kaitan dengan isu ini

.saya pon xsyak pape ingat kan xsedap ke apa..saya teruskan jerla bagi kanan..g klinik berat naik ckit je dah masok zon kuning..anak baru 3bulan..tiba2 saya sakit badan..saya g mengurut..orang ngurut tu cakap kat saya ada benda halus kat saya..dia tanya saya anak nak isap susu x..saya pon ceritala suma nya anak saya nanges bila nyusu belah kiri..dia tanya ada buang susu x..saya cakap ada saya siram kat pkok sebagai baja sebab saya baca info takot tolak rezeki..

benda tu rupanya dah minum susu yang saya buang tu 😭 dan ikot saya..dan kacau anak saya..susu kita xleh buang gitu jee..dia kena buang mengalir melalui air..buang kat air yang mengalir tu pon kena campur air dulu baru buang..benda halus suka sebab susu kata dari darah kita..ibarat macam uri kita tu jugak..sampai sekarang 7 ustaz dah saya pegi benda tu xnak lari dari saya 😢 kesian anak saya kurus dan dia gemok..dia kacau anak saya..

sekarang anak saya langsung xnak minum dua2 belah sebab mungkin benda tu dah marah gitu la sebab saya dah tau kewujudan dia..tolong doakan  anak saya..saya memang xtau pasai xleh buang susu gitu je..pengajaran untuk saya..sebab first saya xtau pape..doakan untuk saya dan anak saya..kesian anak memerlukan saya 😢 nak nyusu je nanges nak nyusu je nanges sanggup tido dari nyusu..sebab benda tu kacau..dalam sehari boleh kira berapa kali je dia nyusu sekarang..benda tu kuat kat saya sebab dah minum susu saya..doakan saya dan anak saya..semoga cepat2 baik dari sediakala…

kredit : eykien yaseri

#copypaste

PERHATIAN :

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!