Home / kisah rumah tangga / Isteri tak tahan suami suka ‘main belakang’

Isteri tak tahan suami suka ‘main belakang’

Isteri tak tahan suami suka ‘main belakang’ dengan kawan-kawan | Salam min.. minta tolong sangat siarkan kisah aku min. Sebab aku nak minta pendapat dan nasihat follower KRT. Aku pakai akaun kawan aku ni min.

Video sekadar hiasan

Cerita dia macam ni min. Aku kawin dengan suami aku lama dah. Tapi aku baru tau dia gay min. Kantoi chat dia kat fb. Aku serious tak tau sebelum ni min.

Patutla dia tak macam lelaki lain. Dia tak pernah peluk aku min. Tak pernah nak romantik2. Sebelum ni aku bersyukur la sebab aku tau sekurangnya dia takda nak mengayat perempuan lain. Tapi sekarang ni dugaan lagi berat aku rasa min.

Aku nak minta pendapat dan nasihat kalau ada follower KRT yang ada pengalaman macam aku ni. Macam mana nak buat min?

Aku sayang suami aku min. Dia kata dia da berubah. Dia janji tak layan pondan tu lagi min. Memang betul aku tengok history chat dia last dia layan masa sebelum kitorang kenal.

Tapi kepala aku tak leh lupa la min. Aku macam terbayang2 diorang bergay 😭😭😭😭 tolong aku minnnn 😭😭-KRT

ini antara fakta yang perlu anda berikan kepada golongan gay sekiranya anda berniat ingin membantu mereka supaya mereka berfikir sendiri:

1. Tanamkan dalam minda mereka bahawa kita faham penderitaan mereka dan tujuan kita menasihati bukan untuk menunjukkan kita lebih baik tetapi kita memang berniat untuk membantu mereka.

2. Yakinkan mereka bahawa homoseksualiti ni adalah ujian keimanan kepada mereka. Bukan bala dari Tuhan. Ada yang diuji dengan kemiskinan. Ada yang diuji dengan kemewahan. Masing-masing ada jenis ujian yang tersendiri.

3. Bagitahu mereka bahawa homoseksualiti ni boleh diubati. Walaupun ada kajian yang menyalahkan hormon androgen sebagai penyebab homoseksualiti tetapi teori ni belum 100% valid. Mulakan dengan mencari tujuan sebenar kehidupan dan mencari gaya hidup yang sihat sebab memang dah terbukti populasi gay ni 20 kali ganda lebih berisiko untuk kena HIV kalau nak dibandingkan dengan orang normal.

4. Contoh rawatan yang boleh dilakukan adalah hipnoterapi. Walaupun terapi sebenar yang paling berkesan adalah tekad individu tu sendiri tapi hipnoterapi ni boleh dijadikan sebagai terapi sampingan.

PERHATIAN :

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!