Home / pelik / isteri aku di sah kan hamil , masalah sekarang isteri aku mengidam nak makan telur aku!

isteri aku di sah kan hamil , masalah sekarang isteri aku mengidam nak makan telur aku!

 

Salam admin, dan bawang bawang krt, mohon jasa baik admin hidekan profil isteri aku ni, pinjam fb dia jap, jgn bls min nanti kantoi… baru beberapa bulan berkahwin,

isteri aku di sah kan hamil pelamin alhamdulillah. Yang jadi masalah sekarang isteri aku mengidam nak makan telur aku, malam2 dia sedih min.

Katanya nak makan telur aku ni masak kari.. benda lain aku sangup cari min. Tapi telur aku ni satu2nya nyawa aku. Apa perlu aku buat?

kisah ke2

asmkum admin dan kob sy nk tanyakan pndapat dlm ni.kalau tunang awak sngt panas baran dan stiap kali bgaduh dia akan hina ayah awak apa yg awak akan lakukan?sy hanya mmpu bdiam dri bila tunang hina ayah sy mcm2..dia hina ayah sy penagih dadah tapi ayah sy dh brubah.

.tu zaman muda2 dia sekarang ayah sy selalu pergi ke masjid stiap kali azan nk bjemaah…sy tkilan bila stiap kli gaduh jr dia akan ungkit psal msa silam ayah..hati sy jdi 50 50 utk truskan hbungan atau tidak..tp dia pnah ugut sy kalau sy ptus nnti tahu lah nsib sy..pmbaca smua..wlupun ayah sy pnagih dlu tp dia xpnah sakitkan kami anak2..ayah sy xabaikan tgg jawab ..mak sy lah yg btgkus lumus mbawa ayah kluar dari dunia hitam tu .

.ayah sy tjebak pun dsbabkan bgaul dgn orang yg kaki dadah…sy sngt syg ayah sy wlupun dia pnah ambik dadah…smpi skrang ayah sy sllu utamakan anak2 dlm apahal

..sy critakan sdkit jasa ayah yg sy ingat smpai skrg..dlu sy pnah nak kan handphone waktu bljar tp xdalah nk yg btul2 mahu sy cma bgtau emak yg kakngah tringin nk hp tgok org pakai mcm seronok je..mak sy mngadu pada ayah..dan ayah sy tu smpi usahakan cari duit pinjam tauke tempat dia kerja semata2 nk beli hp butterfly kat sy…mngis sy time tu admin..bnda yg pling gmbira dan pling sdih..dua2 sy rasakan waktu tu.

.sekarang ni pum kalau nak makan skli cthnya makan malam kalau kami anak2 tak keluar blik utk makan ayah sy akan tggu kami ..smpai smua dh di meja makan…itulah serba sdikit perihal tntang ayah sy…xakanlah sbb ayah sy pnah ambil dadah dlu smpai sanggup tunang mghina ayah sy taik pit.

.kturunan sy xelk nti dapat anak takut jadi mat pit..sy buntu sgt depan ayah tunang belagak baik..ayah sllu puji tunang depan kami smua..dan nshat sy nti spaya jd istri yg baik dan taat..ayah brtahu amanah yg ayah pikul xlama lg akan berakhir masih ada yg lain yg harus ayah didik..

ayah jugak kerap nasihat jgn sllu kluar walaupun brtiga xmanis…tapi sbnarnya di belakang ayah sy dia kutuk dan hina ayah sy macam2 sedih rsa hati sy…

page-krt

PERHATIAN :

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!