Home / hiburan / DIVA AA akan bertanding menjadi calon BEBAS.. akan menentang abangnya sendiri

DIVA AA akan bertanding menjadi calon BEBAS.. akan menentang abangnya sendiri

DIVA AA akan bertanding menjadi calon BEBAS.. akan menentang abangnya sendiri

Agak lama juga tidak dengar khabar daripada Azwan Ali dan baru-baru ini, dia mengesahkan mengesahkan akan bertanding sebagai calon Bebas pada Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14) dana akan menentang abangnya sendiri iaiatu Timbalan Presiden PKR, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali.

“Saya berjuang atas prinsip dan perjuangan untuk menjahanamkan Azmin Ali. Ini adalah satu tugasan dan amanah yang mungkin orang lain tak mampu nak buat. Walaupun dikecam menjatuhkan darah daging sendiri, terpulanglah, kerana saya lebih mengenali pengkhianat bangsa ini,” jelasnya

Dalam video yang dimuat turun secara terbuka di youtube,Azwan Ali atau dikenali DIVA AA akan bertanding menjadi calon BEBAS.Beliau menjelaskan akan menggunakan duit beliau sendiri apabila bertanding nanti.

Dalam video itu juga Diva AA akan menggunakan PISANG sebagai logo semasa bertanding nanti dan akan berusaha sedaya upaya mengalahkan abang nya sendiri.

Sebagai seorang adik yang banyak menyimpa rahsia abangnya, Azwan juga tidak menolak kemungkinan akan menggunakan strategi bersifat peribadi bagi tujuan menjejaskan reputasi darah dagingnya sendiri itu.

“Dia pemimpin yang penuh aib, paling munafik dan teruk dalam sejarah Selangor dan perlu dihapuskan kerjaya politiknya menjelang PRU-14. Kalau orang masih mahu pangkah Azmin Ali, teruskanlah tetapi tunggulah bala besar daripada Allah,” ujarnya.

Sumber : apajadah.com

respon fb

Shah Sharizie Die bukn bertanding tiket bn,die bertanding tiket bebas,mknenye die bukn bn

Zack Ariffin Undi ko dpt rendang je. Undi azmin dia bg mcm2 kt rakyat

Sa Sa rendang jer??sembang pasal duit melambak d bank kemain org tua ni..

Shah Sharizie Azmin azwan n y pmpn tu sape nme adik pmpn die tu,die 3 org ni x ngam,y bnyak bocorkn kisah azmin y pmpn tu lah

Rozey Neo Kunyit bodoh…jatuhkan maruah keluarga sendiri..😀.dapat laknat allah jet

MU Kasyah Mulut dah la puaka, siapa nak undi kw, noob azwan ali

Hizan Jarat Ijan Jarat nak jd artis takda peminat nak jd ahli politik lh konon org klo dh tak btl mcm2 nak d buatnye…manusia2

Zainal Abidin Marzuki Sengal bagi duit tu kat aku lagi bagus. Dah terang2 kalah punya. Buat apa bagi kat spr tolol punya azwan

Mohd Jeffry Mat Jani X yah blanja rendang la setan…duit aku berlambak kat bank….bukan blanja rendang je aku blh buat .. mandi rendang pun blh utk 1 malaysia….bongok btul bapok tua ni…

Romiyan Amrani Sotong kacuk belot ni boleh buat apa bawak cerita panas 2 dan laga2 kan org boleh lah jantan sundal buat malu bangsa je kau ni berapa bn bagi kau buat cerita karut tu

Romiyan Amrani Kalau mulut besar mcm dia tu mulut batang suka buat cerita karut2 je rakyat tak bodoh nak ankat kau pondan tua jadi ketua ada hati nak lawan abg kau sotong gila batang

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!