Home / kesihatan / dapat suami pengotor- gosok gigi pun 3hari skali dan balik kerja cuci2 tandas bagi bersih tengok kencing xflush ,,

dapat suami pengotor- gosok gigi pun 3hari skali dan balik kerja cuci2 tandas bagi bersih tengok kencing xflush ,,

salam admin tolong siar kn masalah sy ni.. sy dah berkahwin 3 tahun tapi sy xtahu la knpe dpat suami pengotor tahap mcam ni dn pemalas ttg kebersihan

,sy dah xtahan dh hidup dgn org pengotor smpai tahap sy rela diceraikn sy pun penat min balik kerja cuci2 tndas bgi bersih tgok kencing xflush ,, bila sy bising dia buat pekak telinga myanyi la mmg sakit hati betul.. nak kata tlg kemas rumah jrang skali , dh mcm hidup dgn org gila yg tepi jalan sy rasa.

.bekas ex sy xade la pengotor mcm ni bila dpat suami pengotor lain mcm, gosok gigi pun 3hari skali smpai sy penat min suruh dia gosok gigi..

mulut kalau wangi xpe jugak ni bau mcm bangkai yg mati tepi jalan tu.. umur makin ke tua tapi sikap xprnah berubah sama jew pengotor mcm mana ye nak atasi org pengotor mcam ni?

tkasih admin

respon fb

Iz Rina Mmg payah hidup dgn lelaki pengotor. Membersih pon mengira. Agaknya waktu kecil dulu x d ajar ibu membersih. Atau mungkin ibu dia sendiri pon pengotor. Apepon semuanya bermula dri rumah hasil didikan ibuayah.

Norma Jema’at Tinggalkan je..balik rmh org tua awak..biarkan diaduk rmh sorang2..biar le nak jadi apa

Putri Rahman Kesian..somi ko tu adalah contoh Kegagalan makpak mdidik anak ttg kebersihan..sedangkan Islam tu sgt mementingkan kebersihan..

Mariana Mariana Pengotor ni mmg asuhan dri kecil.. Klu famliy die pembersih automtk ank jd pmbersih..tp klu famliy die habat tahab gaban jgn tyela npe jd pngotor.. Tp kn org cm laki tt ni.cuba tgk klu nk g jln2 fuh berkilat serba serbi.. Tgk umh die plk sebiji kandang vogok

Mohd Mahfuz 1 je..solat suami ko cmne?nk ngadap Tuhan kena suci & bersih~~

PERHATIAN :

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!