Home / semasa / Budak ni cakap nak potong kepala adik aku – AyuSyamierah Hasamudin luah rasa ketakutan

Budak ni cakap nak potong kepala adik aku – AyuSyamierah Hasamudin luah rasa ketakutan

Budak ni cakap nak potong kepala adik aku – AyuSyamierah Hasamudin luah rasa ketakutan | Budak ni cakap nak potong kepala adik aku,nak bagi kaki patah lah,nak tanam adik aku lah,aku tnya baik2 dia jawab macam dak dak gangster terbesar,sape sape orang yg dduk pasir gudang tu kenal tak sape budak ni?

sukahati nak potong kepala anak orang nak jadi gangster tak thu lah ape yg didendam sangt sampi nak cri adik aku nak potong kepala adik aku,setahu aku adik aku tak pandai nak curi barang duit ke kalau pasal awek ni

aduh malu lah dik,tak thu lah pasal apa ni gangster sangat ni nak potong kepala anak orang,kecik2 dah jadi pembunuh mintak jasa baik orang pasir gudang kalau kenal aku nak sgt jumpa dia ni,sbb katanya nk langgar adik aku depan mata aku.

#Dakhingusan

Image may contain: 2 people, text

Image may contain: 1 person

Image may contain: 3 people, text

Image may contain: 1 person

No automatic alt text available.

Image may contain: 2 people

kenapa anda yang membaca artikel ini Malaysia mempunyai undang-undang jangan sesekali melakukan ugutan kerana anda boleh dipenjara dan di denda ribuan ringgit baca kisah yang pernah berlaku dibawah

Denda RM8,000, penjara 5 hari kerana ugut bunuh

Seorang suri rumah dijatuhi hukuman penjara lima hari dan denda RM8,000 oleh Mahkamah Majistret di sini hari ini, selepas didapati bersalah melakukan ugutan bunuh terhadap seorang wanita dua tahun lalu.

Majistret R Manomani menjatuhkan hukuman terhadap tertuduh, R Samundiswari, 34, selepas mendapati pihak pembelaan gagal menimbulkan keraguan munasabah pada akhir kes pembelaan.

Mengikut pertuduhan, wanita itu didakwa melakukan ugutan jenayah terhadap B Sri Pracha Nanthini, 39, di poliklinik milik suami Sri Pracha di Jalan Tunku Abidah, di sini, jam 3.40 petang pada 4 Jun 2016 selepas tidak berpuas hati kerana permintaannya diberi layanan tanpa mengikut urutan ditolak.

Dia didakwa mengikut Seksyen 506 Kanun Keseksaan dan jika disabitkan kesalahan boleh dipenjara maksimum dua tahun atau denda atau kedua-duanya.

Prosiding kes dikendalikan Timbalan Pendakwa Raya Tan Sew Ping manakala tertuduh diwakili peguam bela RSN Rayer.

Terdahulu, Rayer memohon hukuman penjara ditangguh kerana anak guamnya ingin membuat rayuan ke Mahkamah Tinggi.

Mahkamah membenarkan hukuman penjara ditangguhkan, namun tertuduh perlu membayar denda RM8,000 dan jika gagal akan dipenjara enam bulan.

 

PERHATIAN :

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!