Home / semasa / Bapa spesis LGBT Liwat Anak Perempuan Berumur 8 Tahun hingga cedera

Bapa spesis LGBT Liwat Anak Perempuan Berumur 8 Tahun hingga cedera

Bapa spesis LGBT Liwat Anak Perempuan Berumur 8 Tahun hingga cedera|MAHKAMAH Majistret Kota Kinabalu hari ini, menjatuhkan hukuman penjara 18 tahun dan dua sebatan terhadap lelaki kerana meliwat anak perempuannya berumur lapan tahun, Februari lalu.

Lelaki berusia 46 tahun mengaku bersalah atas pertuduhan mengikut Seksyen 377C Kanun Keseksaan yang dibacakan di hadapan Majistret Ainul Shahrin Mohamad.

Berdasarkan pertuduhan, antara 7 pagi hingga 7.30 pagi pada 13 Februari lalu, tertuduh meliwat anak perempuannya di rumah di daerah ini.

Insiden itu disaksikan anak lelaki tertuduh berumur 16 tahun sebelum dia membuat laporan polis pada hari berikutnya yang membawa kepada penangkapan bapanya pada hari sama laporan dibuat.

Seorang pakar obstetrik juga telah mengesahkan terdapat kesan luka baru di kawasan dubur mangsa.

Terdahulu, tertuduh yang tidak diwakili peguam merayu hukuman ringan dengan alasan dia perlu menyara keluarga.

Timbalan Pendakwa Raya Rustam Sanip pula berkata, tertuduh sebagai sebagai seorang bapa, seharusnya melindungi anaknya tetapi sebaliknya melakukan kesalahan terbabit selama beberapa kali.

“Berdasarkan laporan perubatan mangsa, tertuduh telah melakukan kesalahan itu sejak anaknya berusia enam tahun,” katanya.

Mana-mana emak yang tidak sedap hati, berasa cuak, apabila ada anak mengadu sesuatu, segera ambik perhatian dan bertindak. Kes ini abangnya yang berumur 16 tahun melihat dan membuat laporan polis. Syukur sangat sangat abang bertindak bijak bukan bersengkokol . Kasihankan kanak kanak berumur 6 tahun, apa yang dia tahu? Betapa sakitnya …

ANTARA KOMEN-KOMEN NETIZEN YANG KAMI KONGSIKAN
Hazwani Rahman 2x sebatan je??? Dekat penjara USA kalau inmates tau ko rogol budak ko plak yg dirogolnya tau x? Jenayah pedo ni kira paling keji dlm dunia penjenayah. Meluat pula aku minta ringan hukuman sbb nak sara keluarga. Puii!

Kasih Hamani Jgn buat alasan menyara keluarga la. Tak layak pn jadi ketua keluarga sampah cmni. Nanti confirm2 jadi mangsa rogol plak. Bapak jahanam

Sazreena Amin Kat rumah sendiri pun dah tak selamat, bapak sendiri pun perangai macam musibat, penyudahnya anak isteri terpaksa merempat. Jantan tak guna, tak layak jadi bapa dan ketua keluarga.

Hamra Sulaiman Setiap bulan ade kes mcm ni..sedih. sepatutnya kes begini kena highlight lebih, dan hukuman lebih berat. Minggu lepas, pelajar 10 tahun di sek agama yg kena dgn rogol dn liwat oleh guru..tpi rakyat kita isu ni dipandang remeh.

Adree Riana tlg la bg la hukuman y berat sikit bg orng2 mcm ni kasi potong anu dia x pon kasi anjing pit bull gigit anu dirng hidup, dgn tgn kaki berikat haa baru dorng tau kejam x kejam sakit x sakit mcm ko liwat ank tu budak 6 tahun ko dah liwat nya Allah kesian nyee wahai anak
Dayana Man Allahu.. Dari usia 6 tahun. Skrg 8 tahun.. Sedih nye.. Derita si ank selama 3 tahun.. Entah bpe kali d lakukan terhdp ank.. Kejamnye  Derita sampai dewasa anknyr nnt..

 

VIDEO SEKADAR HIASAN ARTIKEL PENUH DIPETIK BAITUS SOLEHAH / METRO

 

PERHATIAN :

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!