Home / kisah / aku nak minta cerai sebab suami anak luar nikah-dah 3 tahun berkahwin baru tau

aku nak minta cerai sebab suami anak luar nikah-dah 3 tahun berkahwin baru tau

Assalamualaikum admin… Mintak hide profile ni sebab guna adik punya… Camni dah 3 tahun kami khawin tapi harini baru tau yang suami aku ni dia anak yang berstatus anak luar nikah… Hasil perhubungan mak bapak dia yang dulu… Sebab sekarang dia duduk dengan mak bapak angkat..

sekadar hiasan

Jadi aku x nak orang camni dalam darah daging aku.. Adakah aku patut mintak cerai??

Belum lagi mak aku tau ni kalau dia tau habes aku.

kisah rumah tangga
Salmah Jasin Yang berdosa tu mak bapa dia. Dia x minta pun dilahirkan sebagai anak luar nikah. Terima lah seadanya. Pekerti seseorang bukan daipada status dia ye. Banyak je kisah org alim yang berperangai jahat, zina , perkosa, liwat. So keturunan yang baik x semestinya datang dari kejadian yang baik.

Mia Kurihara Yinadeyy nampaknya kau tu macam anak haram. Dia anak luar nikah pun itu dosa makbapak dia. Kau pun belum tentu dari keturunan yang baik-baik. Entah2 moyang kau lanun tengkorak tiga. Chit!

Wirda Hilmi X pyah nk bagi tahu tentang status laki kau pada klurga kau…diam2 sudah jaga aib suami dah tentu rmh tangga awak bahagia….masa yg lampau jgn diungkit kembali yg penting hanya awak dan suami ke yg tahu….x perlu smpi ke pengetahuan org lain …jgn hina takut nnti akan berpulang pd diri atau klurga dan darah daging kita…selagi hubungan itu x mendtgkn kemudaratan pd awak dan klurga jagala hubungan itu…bercerai pun blm tentu wak akan dpt yg lebih baik….x keturunan mcm tu jagala hubungan sesama manusia spya apa yg berlaku x berulang pd anak cucu cicit awak….klau bercerai pun mgkin kifarah berlaky pd awak di mana satu hari nti keturunan awak yg melakukan perbuatan itu….cuba bersangka baik …kita bukn siapa2 utk menghukum masa lalu seseorg….ingat kita ada Tuhan yg satu

Nuramnina Safraa ALLAHUAKBAR….awak TT suci sangat ka…jgn lupa DIA tidak tidur tidak buta…..bila2 DIA bole bgo kt awak…jgn terlalu sombong n bongkak….

Rosezela Zaman Suami kau keturunan kotor,kau minta cerailah bagi kat sesiapa nak…3 tahun bahagia pun tak beri makna apa2.
Nanti kau kawin lain dpt suami yg suka mencelup sana sini…kau redha je lah ya..janji dia anak halal..suci bersih gitu

Nurul Isma Patut ko jgan ulangi / ungkit lg keslahan ibu bapa kandung dia.. terima.seada nya.. didik anak2 kamu supaya menjauhi zina / x ulangi kesilapan sama..

Tt ingat la bumi ni ibarat roda.. jgn ingt bila dah cerai berai ko jumpe org yg baik.. ntah 2 6ti tt plak yg terjerumus benda ni.. spatutnya bersyukur la..

Roshida Abdul Ahmad 3tahun dh khwin.. berfikir la dgn waras sikit.. hampeh betoi la.. hg cerai dgn die.. ingat blh cari yg halal ka.. takut2 dpt anak halal perangai cam anak haram

PERHATIAN

VENDING MACHINE AIR KOPI PANAS DAN SEJUK DIJUAL DENGAN HARGA TAK MASUK AKAL KLIK SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!