Home / islam / Aku menyesal tukar agama kemana Aku patut pergi?Aku memang dah nekad nak minum racun..

Aku menyesal tukar agama kemana Aku patut pergi?Aku memang dah nekad nak minum racun..

suami duk dengan Bini pertama dan Bini pertama tahu hubungan Aku Dan suami sudahh lama Aku tak tahan dengan keadaan iniAaslamualaikum krt.. Aku mualaf tapi Aku amat2 teraniaya dengan suami Aku, suami tak sediakn Aku tempat tinggal.. dia biarkn Aku dengan anak Aku tinggal dengan keluarga Aku yang bukan beragama Islam.

 

hiasan saja

mak Pak Aku dah Tua.. baru2 ni akak Aku halau Aku Dan anak Aku Dari rumah sebab anak Aku ngacau.. ape lah budak sekecil ini tahu ape2.. suami duk dengan Bini pertama dan Bini pertama tahu hubungan Aku Dan suami sudahh lama Aku tak tahan dengan keadaan ini susu anak pempers semua dia tak bagi duit..

Aku nak pergi kerja?motor tak ade, anak Aku sape nak Jaga? Sesen duit Aku tak ade.. sebelum Aku masuk Islam hidup Aku senang hati Aku tenang.. kenapa selepas aku masuk hidup Aku jadi Susah? macam2 dugaan datang.. Aku nak kluar dari agama ni dan aku dah berdoa aku dah Cuba solat 5 waktu tapi hidup Aku sentiasa Di uji.. Aku tak pernah merasa Hari Raya.. semalam Aku memang dah nekad nak minum racun..

untuk aku dan ank Aku mana kami nak pergi? kenapa Allah tak Bantu Aku?Dari start kawen hingga ke hari ini Aku besabar.. suami tak pernah teman Aku tidur malam.. masa pantangg? Aku sorang2 juga anak tapi Aku relax.. sekarang Aku tak boleh besabar dahh.. Aku mnyesal tukar agama kemana Aku patut pergi? Aku dihina seba tiada duit.. Aku susah.. ape yang Aku perlu buat? Aku tak kuat seperti orang lainn.. Aku puas da menangis.. menjeritt.. tak seorang pun yang ambil tahu..

 

respon  fb]

Firdaus Shakirin Jgn menyesal tukar agama, awk dh masuk agama yg betul…agama islam…ketahuilah bahawasanya Allah tidak akan membebani awk dgn sesuatu yg diluar kemampuan awk…ini adalah ujian utk awk, sebagai mualaf, saudara baru, awk bleh ke pejabat zakat utk memohon bantuan, ada syarat yg perlu dipatuhi utk awk dpt bantuan tu…byk NGO yg ada, yg bertindak utk membantu saudara baru…awk hnya perlu cari smua tu utk memulakan hidup sbgai seorang muslim…

LyDia Aj Chia Sebab tu la sebelum buat keputusan kena fikir masak2. Sudah la laki ko laki org, sekarang siapa sengsara? Sendiri sengsara. Jadi apapun terjadi engkau kena tanggung sendiri apa yg telah kau pilih. Hidup ni ada pilihan, dan setiap pilihan yg kita kena ambil tu ada rintangan yg kita kena sedia hadapi. Semoga hidup ko dipermudahkan.

 

Nurjannah Makhrul Islam agama sempurna..stp ummat Muhammad akn di uji..ujian stp berbeza..dgn ujian menjdkan kta lbh beriman dan sabar…x nafikan suami awk berslh, membiar awk terkontang kanting tnp nafkah zahir batin..tp ketahui la cik, awk antara terpilih utk d uji..sabar sikit sj lgi..Allah pasti memghntar bantuan Nya..bantuan Allah dr pelbagai segi..selalu mohon dan terus berdoa..sblm tu, betulkan niat masuk islam krn cintakan Allah..kasihkan agama Allah dan ummat Muhammad..kpd admin KRT, sediakan platform, link utk rujukan pengadu..bg no.ustaz2 atau pihak berwajib kpd pengadu..bantuan admin dpt selamatkan dua jiwa islam..

Little Ara Yg awk salah pilih tu SUAMI awk sebenarnya bukan agama..suami yg baik akan sediakan segala keperluan utk anak & isteri serta bimbing keluarga ke syurga..tapi di sebabkan suami awk yg salah, jgn la pula di salahkan agama tu.. #muhasabahdiri

Yuzura Sidek Pertama sekali, awk kena yakin awk ade di lndasan yg benar dan agama yg benar..jangan sesekali mnyesal..utk permasalahan awak, awak boleh rujuk di mahkamah syariah berdekatan ataupn pejabat agama..
sy share link pasal tuntutan nafkah di mhkamah syariah dlm perkahwinan islam kt bawah sbgai rujukan.. Tidak semestinya awak bercerai baru boleh tuntut, isteri teraniaya mcm awak pn boleh tuntut hak isteri dan ank..
http://mohamadazlin.blogspot.com/…/tuntutan-nafkah-di…?

PERHATIAN :

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!