Home / kisah rumah tangga / aku kesian dengan nasib perempuan yang bergelar janda kat luar sana yang anak2 berderet

aku kesian dengan nasib perempuan yang bergelar janda kat luar sana yang anak2 berderet

salam min.. minta hide profil aku. kadang2 aku kesian dengan nasib perempuan yang bergelar janda kat luar sana. Kalau janda yang kaya tu nasib mereka baik. sebab mereka ade duit sendiri ade harta sendiri dan xkan harapkan mana2 lelaki kat luar sana. Dorang pon mungkin boleh hidup tanpa lelaki.

Tapi kesian pada janda yang dah beranak ramai. anak2 berdirit tapi lelaki kawen lain. tinggalkan isteri yang anak bedirit tu. langsung xnak bertanggungjawab sedamgkan sedap sama2.. aku xtau nak labelkan lelaki macam ni jenis ape min. dorang ingat dorang dah bercerai xde tanggungjawab dekat anak anak dorang.. lagi2 si perempuan yang merampas kebahgiaan rumah tangga orang lain. jangan fikir janda xde rampas lelaki orang.. pon ade juga tau..

sebab kan xnak status janda amik laki orang.. yang aku marah sangat min lelaki yang tinggalkan bini dia sehelai sepinggang.. perempuan xde duit jenis susah.. nak tanggung anak yang berderet.. lelaki bahagia isteri baru.. aku rasa lelaki macam tu patut kena rejam. Kalau janda yang x berduit min bukan smua masyarakat boleh terima min.. sebab kan mereka ramai anak bukan semua masyarakat boleh terima kalau dorang bawak anak dorang yang rmai tu datang meraya rumah orang. orang dok mengata sana sini. sebab janda tu x berduit.. Aku harap perempuan kalau berkahwin cuba pujuk suami untuk berkerja..

atleast korang ada simpanan korang sendiri.. jangan harapkan lelaki je.. sediakan payung sebelum hujan.. bila korang dah simpanan sendiri.. korang xkan risau dengan ape yang jadi.. Zaman sekarang bukan zaman mak mak kita dulu.. zaman sekarang manusia ramai yang xde ati perut..

Bila suami x kasi kerja juga korang fikir cara lain nak tmbah pendapatan sendiri..macam jaga budak ke.. buat bisnes online ke atau ape cara sekalipon. jangan pernah cerita kornag punya simpanan ade beraoa dekat laki korang. aku cuma nasihat je.. sebab aku dah nampak ape yang jadi dekat nasib perempuan yang kena tinggal dengan suami sehelai sepinggang. kawen dengan lelaki baru, orang sekeliling x boleh accept ansk dia yang berderet tu..

respon fb

Rin Khalib Betul..rasa kesian..pada mereka…dan yg sgt x faham perempuan yg merampas tu kenapa lah x faham perasaan perempuan jugak..pedih and perit semua tu..bagi saya ..perempuan yg baik adalah perempuan yg hormat perasaan perempuan lain..

Aemy Miey betul tu. isteri kena ada simpanan sdri.kelepet skit duit yg ada.kita bukan tahu nasib kita akan dtg mcm mana

PERHATIAN :

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!