Home / sosial / aku ada hack media sosial bakal isteri aku,laki tu balas “macam biasa ye, kita seluk luar je”

aku ada hack media sosial bakal isteri aku,laki tu balas “macam biasa ye, kita seluk luar je”

salam admin, terima kasih post kisah aku. aku nak tanya pendapat KOB. Macam ni, hujung tahun ni aku akan berkahwin. tadi pagi aku ada hack media sosial bakal isteri aku, aku baca la history coversation dia dengan laki lain. pehhhh…… dia punya borak mengalahkan orang dewasa

. ade satu part tu ringan2. aku syak bakal aku ni pernah ringan2 dengan laki tu. sebab dia ada borak “jumpa saya di belakang tasik”. lepas tu laki tu balas “macam biasa ye, kita seluk luar je” . Lepas tu, conversation pada tarikh berikut laki tu balas ” terima kasih awak bagi saya semalam ”

.skrg ni aku tngah bergigil sambil tahan kencing dan tergamam bibir aku kemut-kemut. perasaan takut tu tetiba datang. adakah ini petunjuk Allah.

mohon pendapat. nak kecam pun kecam la wehhh !!! Buat pengetahuan semua, aku tak pnh wokeh buat maksiat, tak penah sentuh perempuan bukan muhrim apatah lagi menusuk burung. Sumpah !!!

respon fb

Tuan Sara TD Confront dgn bakal awak tu. Minta penjelasan. Minta dia jujurPastu awk buat istikharah. Mohon petunjuk. Kalau awk xmampu nk lupakan,better putus awal2. Sbb kalau teruskan hingga ke jinjang pelamin, takut satu hari nanti korg bergaduh, jadi modal, terus bercerai, kesian ank2. Tp kalau awk boleh lupa, boleh terima seadanya, dan dia pun dh bertaubat, tepuk dada tya iman

Zakiahz Azzamira Mira Allah dah bagi hint..itu namanya Allah syg awak,Tak nak awak diperbodohkan selama lama yg awak Tak tahu,apa dia buat belakang2..ssb Allah tahu awak lelaki yg baik,Tak sesuai dgn perempuan mcm tu.. ape nak simpan lagi..sebelum kahwin dah mcm tu..selepas kahwin mungkin akan buat lagi…jgn jadi bodo la bro..buat ape nak simpan lagi..msg tu dah membukitkan dia mcm tu..kalau awak nak terima jugak, Tak tahu nak cakap ape..biar terluka sekarang,jgn menyesal kemudian Hari… kpptsan Ada ditgn awak.

Puan Zuera Pink Solat Istikharah, minta petunjuk dari Allah… Jika dia jodoh awak, dekatkanlah hati awak pada dia, jika bukan, minta lah di jauhkan hati awak pada dia.. Jumpa dengan awek awak, minta penjelasan dari dia.. Pas tu boleh la buat keputusan

Bugis Tersisih prpm skrg ramai.. tp yg x rosak tu sedikit.. majoriti hancur lebur blake.. laki plak sedikit tp yg teruna tu hampir pupus.. jd pandai2 la pilih..

PERHATIAN :

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!