Home / kisah / Abang halalkan segalanya..Cuma abang tak maafkan perbuatan zina kau…SUAMI

Abang halalkan segalanya..Cuma abang tak maafkan perbuatan zina kau…SUAMI

Assalamualaikum Admin. Mohon jasa baik admin untuk post luahan isu video isteri di dalam laman Tumblr.
Saya dah buat keputusan. Mungkin keputusan ni akan menyakitikan pelbagai pihak. Tapi saya terpaksa supaya saya tidak disalahkan kemudian hari. Kemungkinan besok saya akan bawa isteri pulang ke rumah mak dan ayahnya. Saya akan kembalikan dia pada orang tuanya seperti mana saya sunting dia dahulu.

 

 

 

 

Bukti yang saya ada dan pengakuan dari mulut dia sendiri cukup untuk dijadikan bukti dimahkamah nanti. Berkaitan anak tak perlu risau. Saya akan buat ujian DNA untuk kepastian. Jika DNA anak tu sepadan saya, saya akan buat tuntutan hadhanah. Jika sebaliknya isteri sendiri akan jaga dia.

Kepada semua warga KRT yang memberi nasihat. Saya ucapkan terima kasih. Ujian untuk saya pada hari ini. InShaa Allah saya akan perbaiki mana yang kurang kemudian hari.

Buat si isteri menangis pun tiada guna. Masa yang berlalu tidak akan berulang lagi. Abang halalkan segalanya. Cuma abang tidak mampu untuk maafkan perbuatan zina kau. Sedangkan perbuatan zina adalah perbuatan yang berdosa besar. Pelaku yang berkahwin direjam sampai mati.

respon fb

FaSya MiAmmar Alhamdullilah.. Sy suka cara awk.. Penuh dgn hormat awk kembalikan isteri awk pd keluarganya.. Walaupun hati awk terluka.. Semoga ada hikmah disebalik ujian ini.. Mcm mne kte nk mengaku beriman kalau x bleh nk terima ujian Allah kan.. Sedih plak mak cik bwg nih 😭😭

Zylez Faie Btabah la… Pasti ada hikmah. Setiap ujian yg didatangkan oleh Nya hanya pd yg mampu unt menanggungnya.. Perancangan Allah lebih baik… Terima kasih kerana masih mhargai seorg isteri di saat akhir bsama.. Mhantar isteri kpd ibu dan bapa nya adalah langkah tbaik yg menunjukkan bahawa suami mhargai isterinya wpun dlm saat getir begitu.

Roshida Shahidan Keputusan yg berat buat cik tapi in sha Allah apa yg cik buat tu satu jalan yg betul,harap² lepas kejadian ni cik dapt lah penganti yg ok wlaupn rupa paras x cantik tapi agama dia tinggi n ada sikap btanggungjawab n jujur,kepada bekas istri cik sy harap dia bertaubat lah sbb hdup d dunia ni hnyalah sementara dia xtakut ke dgn azab yg akan d terimanya,perbnyakan lah amalan krn kita xtahu lama mana kita hidup,carilah n bayakanlah saham akhirat,itulah yg akan mnolong kita d alam sana,

Eqien Mohamad Nor Smga urusan TT di permudahkn.. Jgn serik berkahwin lg.. Smga TT bertemu jodoh sebaiknya nti.. Aaminn

PERHATIAN :

LELONG BARANGAN WANITA START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN PANCING START DARI RM1 JOIN SEKARANG

LELONG TELEFON BIMBIT NOKIA BARU RM1

LELONG!! MESIN BASUH MINI BERHARGA RM350 DENGAN BIDAAN BERMULA RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG BARANGAN HANDBEG BERJENAMA DI LELONG DENGAN RM 1 JOIN SEKARANG

LELONG! BARANGAN BABY DILELONG MURAH-MURAH START RM1 JOIN SEKARANG

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!