Home / Uncategorized / Betina ni ada suami tapi ‘main’ laki aku – 2 video ini wajib anda tengok hingga habis!

Betina ni ada suami tapi ‘main’ laki aku – 2 video ini wajib anda tengok hingga habis!

Betina ni ada suami tapi 'main' laki aku - 2 video ini wajib anda tengok hingga habis!
Betina ni ada suami tapi ‘main’ laki aku – 2 video ini wajib anda tengok hingga habis!

Betina ni ada suami tapi ‘main’ laki aku – 2 video ini wajib anda tengok hingga habis! | ISTERI ORG BERCINTA DGN SUAMI ORG Kjadian blaku d bukit mertajam aprtmnt delima.intan rmh sewa betina (masih bini org) Di antara pukul 11 pagi, Beliau dikatakan sedang berdua2an ketika diserbu oleh istri dan anak2 serta suami kepada istri yg bercinta dgn suami org tu.

Dan sangup menceraikan istrinya dengan talak 3,semata2 mahukan istri org tu,istri org tu pulak masih lagi sah,tapi masih lagi ikut jantan tu.

subhanAllah zaman sekarang makin menjadi2 dgn maksiat sebegini.Dikatakan perempuan istri org itu mempunyai 3 org anak,sangup tingal anak dan menipu suaminya semata2 mahu mengikuti suami org tu.

Semoga Allah memberi pertunjuk dan hidayah kepada mereka..bertaubatlah sebelum terlambat..ingatlah bahawa doa istri yg teraniaya dimakbulkan Allah.

video yang dikongsikan oleh pemilik akaun Sháréł Áł Háfíz mendapat perkongsian 1458 komen sehingga jam 9.20 pm

ini antara reaksi netizen yang melihat video tersebut

Amiera Syamira Klau salah seowg xlayan xkn jadi kes cm niey..payah laa klau salah seowg dh mula jadi gatai ulat bulu niey xleh nk kata ap dh…dunia akhir zaman niey mcm2 tuhan tnjuk tapi manusia niey xdak perubahan lngsung nk seronok lg ad.

Acu Eima Bukan nak kata apa la zaman la sememangnya bnyk dah mcm ni saya berckp dr pengalaman mata saya sendiri melihat saya percaya memang ada kejadian mcm ni isteri org x malu dan x sedar diri menyendeng laki org depa betul2 x malu ngan status depa skrg memalukan kaum wanita padahal mereka sendiri ada rumahtgga yg perlu dijaga kenapa mesti berkelakuan x elok….saya simpati pada kakak tu dan nasihat saya jgn tangisi dengan suami yg dah lepaskan talak tu tinggalkan je dia dan akak mulakan hidup baru ngan anak2 …aku x faham la dah ada rumahtgga awat x jaga….

Nor Nazariah Shaharuddin Diorg bangga laki org tergila2 kat dia…pdhal status tu dok ada laki lagi..snggup buat maksiat..laki keluar pi keja..depa pi layan jantan lain..mmg ada sy bcakap sbb jumpa depan mata..dua2 tua umo 40 lebih..tp suka bergaya n panjang kaki..xlekat kat rumah.

Ismail Hamid sebab tu lah kena cari isteri yang betul2 kuat iman dia sebab duit samgop ikot jantan tu jantan tu pulak dok usung p sana p sini mau betina tu x suka

Yashashree Elle Ni kalau aku dgn mak aku g serang bapak ngan scandal dia dah botak betina tu aku tarik rambut koyakkan baju. Jubake.

Nor Nazariah Shaharuddin Zaman skrg kalau dibuat diam amboi sakan bini org naik kuda lain .. xcaya cuba siasat org2 sekeliling awk pun ada buat camtu cuma x kantoi je..sbb kes tutup aib lah tu seronok diorg buat dosa..sy penah sound seorg ustazah mengajar sekolah rndah..brani2 nye dia bawak jantan bujang masuk umah bzina..ape awk rasa kalau tu org yg awk kenal..nk diam ke?smata2 nak tutup aib dia?

Farina Ina Sekarang nie isteri dh tak boleh diam selalu kalau suami buat hal kita diam je …rasa kan perempuam tu tak pasal2 isteri kena talak

Aza Azriyahaza yg suami hias istri yg istri jaga layanan terhadap suami…betul kata ustaz tu bini serabai janda berhiasa mna suami tak di kebas org lepas tu slhkn pempuan…

Aza Azriyahaza cuba bandingkan akak tu dengan pempuan memang la suaminya pergi ke pempuan yg cantik tu..bukn laa ckp laa akak tu dh la gemuk..cuba hias diri tu cantikkn diri tuu turunkan berat bdn..bini atau janda tu lantak dia laa tapi sye maksudkan tu laa yg pempuan bini org tu body ok lagi dan mungkin layann dia baik tutur bahasa dia elok..kalau bini berckp mcm org gila pada suami lepas tu bdn tak jaga memang laki cari lain laa jawabnya..

Nunun Anys Kesian sgt perasaan ank2, ptut dah tua2 ni bimbing ank2,jgn bg contoh xbaik..jg rumah tgga leklok. Yg isteri berani nusyuz pd suami neraka lah tempat nye. ALLAH ya Allah.tak takut ke nk berhadapan dgn Allah & nabi muhammad nt menangis tgk umt begini.nauzubillahiminzalikh

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *